اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب پست بانک استان اردبیل:

346 دفتر ICT در استان اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب پست بانک استان اردبیل گفت: در استان اردبیل بیش از 346 دفتر ICT روستایی و 144 دفتر خدمات بانکی شهری فعال است.

346 دفتر ICT در استان اردبیل فعال است

بهروز دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پست بانک ایران به عنوان یازدهمین بانک دولتی تنها بانکی است که در زمان دولت نهم و دهم توانسته دفاتر ICT روستایی و خدمات شهری را فعال کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری امسال به نام جهاد اقتصادی ملت ایران را به آبادانی کشور فرا خواندند، افزود: فعالیت کارگزاران پست بانک در این دفاتر سبب شده تا جلوی مسافرت‌های بی‌رویه روستاییان به منظور انجام فعالیت‌های مالی و بانکی گرفته شده و علاوه بر آن در بسیاری از حوزه‌ها از قبیل سوخت شاهد کاهش مصرف باشیم.

این مسئول گفت: 20 هزار مستمری‌‌بگیر سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد استان و بیش از 47 هزار حساب یارانه از خدمات پست بانک استان اردبیل بهره‌مند شدند و توانستیم به صورت میانگین ماهانه 250 هزار سفر روستا به شهر و 950 هزار سفر داخل شهری را کاهش دهیم.

مدیر امور شعب پست بانک استان اردبیل تصریح کرد: ما تمامی بسترهای نرم‌افزار‌ی و فعالیت‌های بانکی را آماده کرده و با سازمان‌های متعددی در راستای توسعه خدمات در حال مذاکره هستیم.

دادخواه با بیان اینکه تلاش ما سوق دادن فعالیت‌های مالی و بانکی روستاییان به خود روستاهاست، خاطرنشان کرد: تمام روستاها را برای حرکت به سمت این هدف آماده کرده‌ایم و با همت و تلاش همه عوامل می‌توانیم خدمات شهری را در درون خود روستاها ارائه دهیم.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول