اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفت

اجرای ده‌ها برنامه خدماتی توسط شهرداری دوگنبدان

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: به منظور استقبال و اسکان به موقع مسافران و گردشگران، ده‌ها برنامه خدماتی و عمرانی توسط شهرداری گچساران اجرایی شده است.

اجرای ده‌ها برنامه خدماتی توسط شهرداری دوگنبدان

عبدالکریم قاضی‌فر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عمده اقدامات شهرداری دوگنبدان در آستانه نوروز در راستای بهسازی فضای شهری اجرایی شده است.

وی با بیان ضرورت‌های برنامه‌ریزی برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی، ایجاد تسهیلات لازم برای آسایش، آرامش و استقبال از مسافران در ایام نوروز و همکاری همه ادارات و دستگاه‌های دولتی در گچساران را خواستار شد.

* گچساران گردش‌پذیرترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

شهردار دوگنبدان ابراز داشت: نظافت کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین شهر، رنگ آمیزی جداول، نصب بنرهای نوروزی، برقراری شیفت ویژه در شهرداری، تهیه بروشورهایی جهت معرفی اماکن تفریحی شهر و آمادگی آتش‌نشانی به منظور پیشگیری از حوادث از جمله اقدامات شهرداری دوگنبدان در راستای استقبال و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: گچساران شهری ترانزیتی و راه و محور اصلی ارتباط با استان‌های جنوبی کشور است و برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به عبور کاروان‌های زیارتی راهیان نور در راستای سفر به مناطق جنگی جنوب کشور و وجود بقعه بی‌بی حکیمه خاتون(س) خواهر امام رضا(ع) در این شهرستان سالانه مسافران زیادی از سراسر کشور در گچساران حضور پیدا می‌کنند.

این مقام مسئول در گچساران تنظیف معابر و میادین عمومی شهر، جمع‌آوری نخاله‌ها، لکه‌گیری و آسفالت معابر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول و پل‌ها و نرده‌ها، لایه‌روبی کانال‌ها و جوی‌ها، پاکسازی ورودی شهر، خط‌کشی معابر و سرعت‌گیرها، سازماندهی و مرمت تابلوهای شهری، علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، آذین‌بندی، نور پردازی و نصب پرچم‌های رنگی و نصب میزهای خوش آمد گویی و رفع موانع ترافیکی را از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری دوگنبدان عنوان کرد.

* شهرداری دوگنبدان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: تمامی شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در گچساران آماده شده و هیچ‌گونه نگرانی از بابت شرایط اسکان و خدمات‌رسانی شهرداری به مسافران در گچساران وجود ندارد.

قاضی‌فر افزود: تعمیر و سرویس تلوزیون‌های شهری، روشنایی و بهسازی فضای سبز پارک‌ها، ایمن‌سازی وسایل بازی در پارک‌ها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ورودی شهر ایجاد سفره هفت سین، پیش‌بینی محل‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی، آماده باش نیروهای آتش‌نشانی و اتوبوس‌رانی و دستگاهای بحران مدار از دیگر اقدامات شهرداری دوگنبدان برای استقبال از مسافران نوروزی است.

وی یادآور شد: شهرداری در حال حاضر مشغول جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان، ترمیم آسفالت خیابان‌ها، ساماندهی خدمات شبانه‌روزی مساجد و نمازخانه پارک‌های شهری و امکانات اسکان موقت مسافران نوروزی در گچساران است.

قاضی‌فر بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گچساران در روزهای آینده شاهد ورود مسافران، زائران و گردشگران به این شهرستان خواهیم بود و همکاری و هماهنگی همه ادارات و نهادهای گچساران به منظور استقبال مطلوب از مسافران نوروزی ضروری است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول