اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

ژیمناستیک‌کاران برتر مسابقات قهرمانی غرب کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: ژیمناستیک‌کاران برتر مسابقات قهرمانی غرب کشور صبح امروز در آیینی در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام معرفی شدند.

ژیمناستیک‌کاران برتر مسابقات قهرمانی غرب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام صبح امروز در حاشیه این آیین به خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک غرب کشور گرامیداشت دهه مبارک با حضور بیش از 100 ورزشکار از استان‌های مختلف غرب کشور از جمله ایلام، کردستان، لرستان و کرمانشاه برپا شد.

فرزاد فتاحی افزود: این افراد شرکت‌کننده در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای انتخاب نفرات برتر به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان و در رده سنی نوجوانان امیررضا اسماعیلی، کیانوش هاشمی، امیر تقی‌نژاد، رضا رسولی، علیرضا پورمقدم، امیرحسین صفری، احمدرضا کاکاخانی، محمدصدرا ولی‌زاده، آرمین نوری‌نژاد و پوریا صادق‌زاده موفق به کسب عنوان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها شدند.

این مسئول اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز رضا جوزی، میلاد جلیلی‌وند، محمد جلیلی‌وند و مبین کرمی حایز عنوان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها شدند.

فتاحی تصریح کرد: در رده تیمی این مسابقات نیز تیم ژیمناستیک ایلام و کردستان با کسب 267 امتیاز مشترکا مقام نخست را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همچنین تیم کرمانشاه با کسب 179 امتیاز مقام دوم و تیم لرستان با کسب 107 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با استقبال ورزشکاران غرب کشور در استان ایلام مواجه شد که زمینه تکرار این‌گونه مسابقات را برای استان ایلام فراهم کرده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: استان ایلام ظرفیت و استعداد برگزاری مسابقات مختلف قهرمان کشوری، آسیایی و بین‌المللی را داراست.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول