اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران:

آمل قهرمان مسابقات ژیمناستیک هنری مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران گفت: آمل در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری مازندران قهرمان شد.

آمل قهرمان مسابقات ژیمناستیک هنری مازندران شد

محمد سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در اعلام خبر نتایج مسابقات ژیمناستیک،‌ گفت: شهرستان آمل با 551 امتیاز مقام نخست پنج مقطع ابتدائی را از آن خود کرد.

سبحانی افزود: شهرستان‌های ساری با 546.8 امتیاز و قائمشهر با 447.3 امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج بدست آمده مجموع تیمی کلاس اول در رشته حرکات زمینی،مینی خرک،پرش خرک و قهرمان قهرمانان مجموع سه وسیله تصریح کرد: شهرستان آمل با 65.6 امتیاز، جویبار با 46.57 امتیاز و ساری با 28.5 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران با اشاره به نتایج بدست آمده مجموع تیمی کلاس دوم در رشته‌های حرکات زمینی، مینی خرک، پارالل، پرش خرک و قهرمان قهرمانان مجموع چهار وسیله افزود: شهرستان ساری با 101.9 امتیاز، آمل با 83 امتیاز و قائمشهر با 64.6 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

این مسئول ورزشی با اشاره به نتایج بدست آمده مجموع تیمی کلاس سوم رشته‌های حرکات زمینی، پرش خرک، دارحلقه، مینی خرک، پارالل، بارفیکس و قهرمان قهرمانان مجموع شش وسیله گفت: شهرستان آمل با 156.6 امتیاز، ساری با 147.9 امتیاز و قائمشهر با 146.5 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

سبحانی یادآور شد: شهرستان‌های ساری با 162 امتیاز، قائمشهر با 148.3 امتیاز و آمل با 107.6 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مجموع تیمی کلاس چهارم رشته‌های حرکات زمینی، دارحلقه، پارالل، خرک حلقه، پرش خرک، بارفیکس و قهرمان قهرمانان مجموع شش وسیله را بدست آوردند.

وی در ادامه گفت: شهرستان‌های آمل با 138.5 امتیاز، ساری با 106.85 امتیاز و قائمشهر با 85.75 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مجموع تیمی کلاس پنجم رشته‌های حرکات زمینی، دارحلقه، پارالل، پرش خرک، بارفیکس و قهرمان قهرمانان مجموع 6 وسیله را کسب کردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور شهرستان‌های ساری، قائمشهر، جویبار، بابل، نور، آمل، نوشهر و یک شهر مهمان از آذربایجان‌غربی(شهرستان بوکان) 28 بهمن تا روز گذشته در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد.

این مسئول ورزشی ادامه داد: این مسابقات برای نوآموزان کلاس‌های اول تا پنجم ابتدایی و براساس برنامه آموزش و پرورش انجام شد و همچنین این مسابقات با حضور 62 ورزشکار در مقاطع تحصیلی اول تا سوم و 28 ورزشکار در مقاطع تحصیلی چهارم و پنجم ابتدایی در ساری برگزار شد.

سبحانی یادآور شد: نوآموزان ژیمناست، هنرهای خوب و جالب توجهی از خود نشان داده و در این بین استعدادهای درخشانی ظاهر شدند و از طرف دیگر پیشرفت شهرهایی چون جویبار، نور و نوشهر قابل توجه است.

وی در پایان گفت: به قهرمانان مدال، حکم و جوایز داده شد و به همه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در مسابقه و هدایایی تعلق گرفت و به شهرستان‌های اول تا سوم و به مربیان برتر جام قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول