اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار مازندران:

جشنواره‌ همزمان فیلم‌های صنعتی، اقدامی خلاقانه محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار مازندران گفت: برگزاری دومین جشنواره‌های فیلم‌های صنعتی در مازندران، همزمان با تهران، اقدامی خلاقانه و ستودنی محسوب می‌شود.

جشنواره‌ همزمان فیلم‌های صنعتی، اقدامی خلاقانه محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کمال رستمعلی پیش از ظهر امروز در نشست با دبیر و مسئولان کمیته روابط عمومی و تبلیغات جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در مازندران بیان داشت: با فیلم‌های صنعتی می‌توان نگرش افکار عمومی و مسئولان را نسبت به رهاوردهای صنعت در عرصه‌های مختلف تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دومین جشنواره‌های فیلم‌های صنعتی در مازندران، همزمان با تهران، اقدامی خلاقانه و ستودنی محسوب می‌شود.

رستمعلی به توانایی مغفول مانده مازندران در زمینه شکوفایی صنعتی اشاره کرد و گفت: هنر سینما به دلیل ماهیت تأثیرگذار خود می‌تواند نقش مهمی در جهت رونق روزافزون صنعت در جامعه ایفا کند.

مشاور استاندار مازندران اظهار داشت: مازندران از قابلیت‌های فراوانی برای میزبانی رویدادهای سینمایی برخوردار است.

* جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران اهداف کلانی را دنبال می‌کند

دبیر جشنواره ملی دومین فیلم‌های صنعتی در مازندران نیز با قدردانی از نگاه استاندار و مجموعه روابط عمومی استانداری به جایگاه رفیع فرهنگ و هنر تصریح کرد: اگر مدیران استان به اهمیت سینما در جهت‌دهی به افکار عمومی واقف باشند، برای توسعه و فرهنگ سازی بسیاری از امور از این هنر صنعت، رسانه بهره می‌گرفتند.

مهدی قربانپور تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران اهداف کلانی را دنبال می‌کند که در کوتاه‌مدت به ثمر خواهد نشست.

وی به برگزاری این رویداد در سه شهر مازندران اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های تولید فیلم صنعتی، حضور چهره‌های شاخص و برجسته سینمای ایران در واحدهای صنعتی و نمایشگاه فیلم‌های تولیدی صنایع از دیگر بخش‌های جنبی این جشنواره محسوب می‌شود.

قربانپور اضافه کرد: این جشنواره در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف و با هم اندیشی جمعی از برجسته کشور و هنرمندان و فیلمسازان شکل گرفته است.

دبیر جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در مازندران اظهار امیدواری کرد، مدیران صنایع، فعالان اقتصادی، فرهنگی و هنری زمینه برگزاری مطلوب و کیفی این رویداد را با همراهی و مشارکت فراهم کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول