اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی:

ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مسیر تردد زائران ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مسیر تردد زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مسیر تردد زائران ضروری است

مجتبی رجایی در حاشیه جلسه کمیته شهرستان‌های ستاد دائمی سفرهای خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه رویکرد اصلی ستاد تسهیلات سفر کشور در سال جاری توجه ویژه به نماز و امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: باید به مسئله نماز در اقدامات نوروزی 91 اهتمام ویژه داشته باشیم و از جمله این اقدامات توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی است.

وی افزود: با توجه به اینکه رئیس ستاد دائمی سفر در استان، استاندار است پس مدیران میراث در شهرستان‌ها باید همواره ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با فرمانداران داشته باشند تا بتوانند خدمات بهتر با کیفیت بالاتری را نسبت به سال‌های گذشته ارائه کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت بازارچه‌های صنایع دستی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی در کشور کمتر بوده، بازارچه‌های صنایع دستی به منظور حمایت از هنرمندان صنایع دستی بسیار مؤثر است و باید از این ظرفیت در شهرستان‌ها به خوبی بهره ببریم.

وی در ارتباط با فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تأکید کرد: باید از ظرفیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تشکیل شده در شهرستان‌ها برای آشنایی مردم با اماکن و جاذبه‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول