اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل در مجلس:

ادعای دروغ اهانت به مردم است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم گفت: ادعای دروغ برای مردمی که همه چیز را خوب می‌فهمند در شأن مسئولان و متولیان این استان نیست.

ادعای دروغ اهانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه‌های اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: آن‌هایی که ادعا می‌کنند راه آهن اردبیل 80 درصد پیشرفت دارد چرا سند متقن ارائه نمی‌کنند و با چشم‌پوشی از حقایق سعی می‌کنند اذهان مردم را مشوش کنند.

وی پیشرفت واقعی راه آهن اردبیل را 39 درصد اعلام کرد و افزود: در فاصله سفر سوم تا چهارم رئیس جمهور این پروژه تنها دو درصد پیشرفت داشته است و هم‌اکنون نیز برای تکمیل این پروژه 640 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با این روند بعید به نظر می‌رسد تا پایان دولت یازدهم نیز اهالی اردبیل سوت قطار را بشنوند.

حقیقت‌پور در ادامه ابراز داشت: مردم در این دور از انتخابات رفتار غیر واقعی و ناصادقانه بسیاری از نمایندگان و مسئولان خود را درک کردند و ما وظیفه داریم بسیاری از حقایق را برای مردم روشن کنیم.

وی در مورد شکل‌گیری مجمع نمایندگان متحد استان در مجلس نهم گفت: در این خصوص یک سقف حداقلی و حداکثری را در نظر گرفتیم که انتظار داریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام است در این زمینه به سقف حداکثری برسیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی فرار نخبگان و مغز‌ها را یک فاجعه دردناک برای اردبیل توصیف کرد و افزود: این وظیفه رسانه‌ها و مطبوعات است که در این حوزه قلم‌فرسایی کنند و راهکارهای درست را در تکریم نخبگان و ممانعت از فرار آنها بازگو کنند.

حقیقت‌پور در ادامه سخنان خود احترام به شأن و شخصیت اجتماعی نخبگان و صاحبان سرمایه را یادآور شد و ابراز داشت: اگر در دوران استانداری برای مدیران بومی و تقویت آنها مشاوران بین‌المللی آوردم این بار نیز در هیبت نمایندگی مردم سعی خواهم کرد مشکلات مردم را با تبیین و تحقیق واقعی مشاوران و اتاق فکر‌های مختلف بررسی کرده و در مجلس مطرح کنم.

وی ادامه داد: هرگز به دنبال گرفتن پست و مقامی در قالب هیئت رئیسه مجلس یا کمیسیون‌ها نیستم اما سعی خواهم کرد در شأن مردم استان نماینده‌ای کارگشا و حلال مشکلات به صورت منطقی باشم.

حقیقت‌پور با بیان اینکه دیگر دوره آزمون و خطا گذشته است و کسی نمی‌تواند مدیریت را از طریق این تفکر به پیش ببرد، افزود: برای گروه‌های مختلف جامعه اتاق فکری در نظر می‌گیریم تا خروجی آنها را به عنوان هدف و برنامه خود در مجلس قرار داده و به رفع مشکلات اقدام کنیم.

استاندار سابق اردبیل با بیان اینکه نماینده مجلس همه چیزدان نیست، ابراز داشت: ما نمی‌توانیم در موضوعات مختلف به ویژه حوزه‌های تخصصی اظهار نظر یا تبیین مسئله کنیم که در این زمینه از مشاوره‌ها و اتاق فکر‌های مختلف استفاده خواهیم کرد تا نقشه راه ما در پیگیری مسایل باشد.

 

استاندار به تاریخ‌ها بیشتر توجه کند

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی با یادآوری اینکه تا هفتم خرداد ماه موعد شکل‌گیری مجلس نهم فرصت تبیین و پیگیری بسیاری از مسایل استان وجود دارد، افزود: ما قاعده بازی دموکراسی را بلد نیستیم و سعی می‌کنیم رقیب خود را به هر نحو ممکن از میدان به در کنیم.

وی در مورد ادعای استاندار اردبیل مبنی بر تخلف مالی و هزینه‌های گزاف در دوران استانداری سابق گفت: البته این مسئله و تزریق اعتبار با موضوع راهیان نور در زمان علی نیکزاد اتفاق افتاده و شایسته است یک مدیر ارشد استان به تاریخ اتفاقات خوب توجه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده منتخب مردم اردبیل تصریح کرد: بیان این موضوع که اعتباری از یک محل در محل دیگر هزینه شده است در اختیار استاندار نیست بلکه ما در کشور سازمان بازرسی و دیوان محاسبات داریم که بایستی به این مسایل رسیدگی کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول