اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه تاکید کرد

آزادسازی ترمینال مرکزی شهر ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: با توجه به مشکلات موجود بهتر است ترمینال مرکزی ارومیه آزادسازی شود.

آزادسازی ترمینال مرکزی شهر ارومیه

علیرضا عصمت پرست امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان لازم  است به جای اینکه مکان ترمینال مرکزی ارومیه تغییر کند با آزادسازی مناطق اطراف، این ترمینال را توسعه دهیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این زمینه،‌ تصریح کرد: ترمینال مرکزی ارومیه در محل جاده سرو ارومیه در نظر گرفته شده است ولی این مکان مشکل ترافیکی، فنی و مالی به همراه دارد و با توجه به این مشکلات در وضعیت موجود اگر ترمینال را آزادسازی کنیم بهتر خواهد بود.

این مسئول افزود: گاهی بیان می‌شود که ناوگان ریلی سال 91 به شهرداری وارد شود در حالی که تا 20 سال آینده توسعه حمل و نقل ضرورت توسعه ندارد.

عصمت‌پرست با اشاره به میزان آزادسازی مورد نیاز در این زمینه، ادامه داد: پایانه مرکزی ارومیه 10 هکتار آزادسازی نیاز دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در جایگاه برنامه‌ریزی عمران شهری شهرداری توجه ویژه‌ای به پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: در این راستا با احداث پروژه بزرگ فرهنگسرای قرآن و عترت و احداث کتابخانه‌ها در نقاط مختلف شهر از شاخص‌ترین مصادیق اهمیت شهرداری به مقوله فرهنگ شهری است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول