اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/276

خانی: مردم در انتخابات ثابت کردند تابع هیچ حزب و گروهی نیستند

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان کربلا در سال‌های دفاع مقدس گفت: مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثابت کردند تابع هیچ حزب و گروهی نیستند.

خانی: مردم در انتخابات ثابت کردند تابع هیچ حزب و گروهی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یادواره شهدای عملیات بدر به همت پایگاه امام خامنه‏ای شاهرود، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهدا در مسجد غربای شاهرود برگزار شد.

علی‏اصغر خانی، فرمانده گردان کربلا در سال‏های دفاع مقدس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا باعث ایجاد نشاط و حرکت در جامعه هستند و شهدا قلب تپنده ایران و جهان اسلام و موجب حماسه و حضور مردم در انقلاب محسوب می‏شوند.

شهردار سابق منطقه 11 تهران در ادامه با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: مردم در این انتخابات ثابت کردند که تابع هیچ حزب و گروهی نیستند و فقط به عشق میهن و ولایت و اسلام در انتخابات شرکت می‏کنند و با رأی خود بر حقانیت اسلام و نظام خود تأکید دارند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‏های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و شهدای گردان کربلای شاهرود گفت: رزمندگان عزیز گردان کربلا همیشه در خط مقدم بودند و جزو گردان‏های خط‌شکن دفاع مقدس به شمار می‏آمدند و گردان کربلا به معنای واقعی کلمه به معنای شجاعت، صلابت و مردانگی در کنار ایثار و شهادت است.

جانشین سابق لشکر 27 حضرت رسول‏الله(ص) در ادامه سخنان خود گفت: شهدا باعث عزت ایران هستند و حضور ملت در صحنه‏های مختلف به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه دشمنان هم رمز پیروزی ملت ایران را دریافته و به مقابله با این فرهنگ برخاسته‏اند، افزود: اخلاص و ایثار شهدا را باید در جامعه ترویج و گسترش دهیم و یکی از راه‏های این‏ کار برگزاری همین یادواره‏هاست.

خانی در پایان سخنان خود با بیان چند خاطره از دوران دفاع مقدس گفت: باید تلاش کرد تا خط سرخ شهادت را در جامعه پررنگ شود، چرا که مهم‏ترین راه مصون ماندن جامعه از خطرات، همین خط سرخ شهادت است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول