اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مجلس نهم در رودبار:

مجلس نهم کارآمدتر بسته شد

خبرگزاری فارس: منتخب مجلس نهم در رودبار گفت: مجلس نهم قوی‌تر و کارآمدتر بسته شد.

مجلس نهم کارآمدتر بسته شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار عطاءالله حکیمی در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: دفاع و تلاش همه‌جانبه از منافع ملی کشور، منافع مردم و محرومیت شهرستان در مجلس شورای اسلامی را در دستور کار قرار می‌دهم.

وی با بیان اینکه اهداف و برنامه‌های چهار ساله خود را در دو بخش ملی و شهرستانی پیگیری می‌کنم گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب قانون‌گذاران و مردمی، مجلس نهم مجلس قوی و کارآمد خواهد بود.

حکیمی با تصریح بر اینکه حوزه کلان اقتصادی کشور نیازمند تحولی اساسی است ابراز داشت: باید از تمام امکانات و منابع کشور برای توسعه همه‌جانبه اقتصادی کشور تلاش کرد.

وی صدور انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های آن به کشورهای جهان را از مؤلفه‌های بارز انقلاب و کشور در عرصه سیاسی عنوان کرد و افزود: با صدور انقلاب به کشورهای جهان، نظام به تثبیت رسیده است و باید با اتحاد همه‌جانبه شاهد وحدت ملی در کشور باشیم.

منتخب مردم رودبار در مجلس نهم توجه ویژه مسئولان استان را در برطرف کردن مشکلات شهرستان مثمرثمر دانست و اذعان داشت: مسئولان شهرستان و استان باید توجه جدی خود را برای برطرف کردن مشکلات به طرف رودبار معطوف کنند.

وی رودبار را با دارا بودن 7 شهر، 4 بخش و بیش از 180 پارچه آبادی یکی از وسیع‌ترین شهرستان‌های گیلان معرفی کرد و ابراز داشت: این شهرستان با چنین ویژگی‌هایی با مشکلات بسیاری مواجه است.

منتخب مجلس نهم در رودبار با اشاره به اینکه مشکلات موجود مهاجرت بی‌رویه را به همراه داشته است خاطر نشان کرد: در 15 سال اخیر جمعیت رودبار از 140 هزار نفر به 104 هزار نفر کاهش یافته است و اگر تدابیر ویژه‌ای در این زمینه اتخاذ نشود مهاجرت از شهرستان بیشتر می‌شود.

وی خدمت‌رسانی به مردم را یک تکلیف دانست و تصریح کرد: مسئولان برای خدمتگزاری و رسیدگی به امورات مردم باید از تمام توان خود استفاده کنند.

حکیمی خدمت‌رسانی به مردم را منوط به انتخاب مدیران دلسوز و خدوم دانست و اذعان داشت: پس از بررسی جامع و راهنمایی دلسوزان و نخبگان شهرستان تیمی تشکیل می‌دهیم تا با رسیدگی به مشکلات مردم شاهد تحول در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه رودبار را با نام زیتون می‌شناسند متذکر شد: رودبار هم‌اکنون دارای چنین جایگاهی در کشور نیست و تأسیس سازمان زیتون در رودبار و رسیدگی به امورات زیتون‌کاری این جایگاه را تحقق می‌بخشد.

منتخب مجلس نهم در رودبار از احداث بزرگ‌ترین مرکز فرآوری زیتون خاورمیانه در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: این مرکز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی از سال آینده در رودبار آغاز به‌کار می‌کند.

وی ایجاد مرکز مذکور را موجب توسعه زیتون‌کاری در شهرستان دانست و یادآور شد: سرمایه‌گذاران این مرکز برای توسعه 10 هزار هکتاری اراضی زیتون در شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

حکیمی خارج شدن شهرک تجاری زیتون ولیعصر (عج) رودبار از چرخه اقتصادی را یکی دیگر از آسیب‌های شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: بازار زیتون این ناحیه وابسته به محور مواصلاتی بود اما احداث پل‌های ورود و خروج آزادراه رشت-‌قزوین این مجتمع را از چرخه اقتصادی خارج کرد.

وی ایجاد مجتمع تجاری زیتون در رودبار را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و بیان داشت: ایجاد این مجتمع‌ها علاوه بر اشتغالزایی نقش بسزایی در نقدینگی و تحول اقتصادی شهرستان دارد.

منتخب مردم رودبار در مجلس نهم از حضور کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت حداکثری قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول