اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

منتخبان مردم به شعارهای خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بجنورد تأکید کرد: منتخبان مردم باید به شعارهایی که در طول تبلیغات انتخاباتی دادند پایبند و بدان عمل کنند.

منتخبان مردم به شعارهای خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی در آیین وحدت‌بخش نماز جمعه مرکز خراسان شمالی در جمع نمازگزاران اظهار داشت: منتخبان مردم بایستی قدرشناس مردم بوده که این امانت را بر دوش آنان گذاشته از این رو لازم است تا به بهترین شکل در این عرصه ادای تکلیف کنند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند را ستود و گفت: این حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت کرد که تبلیغات دشمنان در مقابل اراده ملت بی‌اثر است.

وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات و تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی برای برگزاری کم رنگ این انتخابات، اما مردم حماسهٔ دیگری آفریدند.

وی افزود: این حضور بار دیگر اقتدار، عظمت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشاند.

امام موقت جمعه بجنورد گفت: حضور مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نشان داد که تبلیغات دشمن پوچ و بی‌اثر بوده و هر رأی مردم پاسخ کوبنده‌ای به تهدید دشمنان است.

وی اضافه کرد: ملت با بصیرت با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس نهم در خراسان شمالی نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول