اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه موقت رفسنجان گفت: تنها راه قدردانی از مردم همیشه در صحنه ایران انجام خدمت صادقانه از سوی مسئولان است.

خدمت صادقانه راه قدردانی از مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) توجه به فقرا و نیازمندان را واجب و محسنان را جزو معروفان در روز قیامت دانست.

وی گفت: صداقت و راستی میثاقی است که پیامبر اکرم (ص) به آن تأکید داشته و میثاق مردم ایران در 12 اسفند بر همه ثابت شد.

رمضانی‌پور افزود: حتی دشمنان ما هم به این اذعان کردند که 12 اسفند، رأی مردم ایران، رأی ولایت بود و بعد از انتخابات جایگاه رهبری در بین مردم ایران محکم‌تر شده است.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که در انجام واجبات خود کوتاهی نمی‌کنند، اما نسبت به ولایت و رهبری معرفت ندارند، اینان مسلمانان مستضعفی هستند که راه را به نادرستی تشخیص داده‌اند.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: برخی افراد به دلیل مسائل دنیوی، آخرت خود را می‌فروشند، اما باید به مردم همیشه در صحنه و حق‌شناس ایران و در واقع به خودمان تبریک بگوییم که چنین مردمی داریم و هر چه برای آن‌ها خدمت کنیم، باز هم کم است.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر و نرخ‌های متفاوت کالاها بیان داشت: استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان هم به این مهم رسیدگی کنند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اتباع افاغنه‌ای که این همه در مملکت ما مشکلات به وجود آورده‌اند، نباید نرخ کارگری تعیین کنند و الگوی دیگران شوند، بلکه خود کارگران ایرانی متحد شوند و نرخی خوب تعیین کنند تا ضرری به کسی نرسد.

وی افزود: رئیس جمهور امریکای جنایت‌کار که به شکست خود در برابر ایران اذعان کرده است، می‌داند که این مردم پشتیبان ولایت هستند، لذا باید در تمام زمینه‌ها با اتحاد و هم‌دلی مشکلات خود و جامعه را رفع سازیم و الگی جهانیان باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر‌نشان کرد: رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت‌های مس سرچشمه باید در رأس کار مدیران و مسئولان این شرکت قرار گیرد، زیرا این زحمت‌هایی که کارگران می‌کشند و تولیداتی چند برابر سال‌های قبل به وجود می‌آورند، نباید بی‌مزد و پاداش باشد و چه بسا که حقوق آن‌ها را هم نمی‌پردازند.

وی تصریح کرد: این مسئله‌ای است که مدیران باید بدانند اگر حقوق خودشان دیر شود، زمین و زمان را به هم می‌ریزند، پس باید خود را به جای آن‌ها بگذارند و برای رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

رمضانی‌پور از کارگران این شرکت‌ها خواست که دیگر کار را تعطیل نکنند تا بی‌نظمی به وجود آید و قانون به هم بریزد.

وی توجه به قوانین و مقررات را برای سفرهای نوروزی واجب دانست و گفت: با رعایت قانون ضررهای مالی و جانی هم کمتر می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول