اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همه کاندیداها

زارعی و هدایتخواه خدمتگزاران جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کسانی که تنور انتخابات این استان را گرم نگه داشتند از هدایتخواه و زارعی گرفته تا دیگران همه خدمتگزار جمهوری اسلامی هستند.

زارعی و هدایتخواه خدمتگزاران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که برای قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: دست یکایک مردم این استان را می‌بوسم و به خدمت‌گزار بودن آن‌ها افتخار می‌کنم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همه مردم و مسئولان در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و هدف همه سربلندی جمهوری اسلامی در این برهه بود.

نیکزاد برهه کنونی را فشار مضاعف دشمنان به انقلاب دانست و گفت: اگر خودمان به فکر این نظام و انقلابی که برای آن صدها هزار جوان تقدیم کرده نباشیم، کسی به فکر ما نخواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مسئولان طراز اول کشور از جمله وزیر کشور این رکوردشکنی مردم استان در انتخابات را تبریک گفته‌اند، عنوان کرد: بر خود می‌بالیم که در کنار چنین مردمی توفیق خدمت‌گزاری پیدا کرده‌ایم.

وی گفت: کاندیداها نیز به نوبه خود با در نظر گرفتن مصالح عالیه نظام و استان با چشم باز و بصیرت در انتخابات حضور یافتند و بهانه به دست بدخواهان ندادند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه این عزیزان از زارعی و هدایتخواه تا حسینی و تاجگردون و بزرگواری و سایرین خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی بوده و هدفی جز خدمت برای حضور در انتخابات نداشته‌اند.

نیکزاد تصریح کرد: نباید با طرح برخی مسائل پیش پا افتاده این حضور بزرگ را به انحاء مختلف زیر سئوال ببریم و توقع ما این است که برخی هواداران به طرح موضوعاتی که موجب نارضایتی عمومی می‌شود، نپردازند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول