اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حضور 30 میلیونی مردم تبلیغات دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: حضور 30 میلیونی مردم تبلیغات دشمنان را خنثی کرد.

حضور 30 میلیونی مردم تبلیغات دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: پرهیزگاری و تقوا رمز سربلندی و موفقیت انسان در دنیا و آخرت است.

وی در ادامه به گناهان کبیره اشاره کرد و با تاکید بر لزوم پرهیز از دروغ افزود: دروغ سبب می‌شود که معنویت در انسان تضعیف شود و همچنین دروغ موجبات سلب توفیق نماز شب می‌شود و کمالات انسانی را کمرنگ می‌کند.

امام جمعه برازجان در ادامه به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل کانون‌های فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار مهم و ارزشمند است و باید در تقویت و توسعه فعالیت‌های این کانون‌ها اهتمام ورزیم.

مصلح بر تقویت فعالیت‌های مسجدمحوری تاکید کرد و اذعان داشت: مساجد نقش مهمی در فعالیت‌های اجتماعی دارند و باید پایگاه مساجد بیش از پیش تقویت شوند.

وی همچنین با اشاره تاسیس بنیادشهید خاطر نشان کرد: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است و در واقع خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات یادآور شد: حماسه حضور بیش از 30 میلیون نفر در این انتخابات در انقلاب ایران اسلامی ماندگار است و این انتخابات دشمنان را ناامید و مأیوس کرده است.

مصلح بیان کرد: مردم با حضور در این انتخابات نشان دادند که نظام همچنان از حمایت اکثریت مردم برخوردار است و مردم در واقع این نظام را پذیرش کرده‌اند و با عشق و علاقه به این نظام رأی مثبت داده‌اند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و خارج‌نشینان درک درستی از وضعیت و موقعیت نظام ندارند و تحلیل‌های آنها بسیار آبکی است و حضور مردم نشان داد که تبلیغات دشمنان بی‌تاثیر است.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه مردم در انتخابات اخیر به کسانی رأی دادند که ارزش‌گرا و ولایت‌مدار هستند گفت: مردم به کسانی که ساختارشکن باشند و از نظام فاصله بگیرند، اعتماد ندارند.

مصلح با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت و فضای همدلی افزود: اکنون رقابت انتخاباتی به پایان رسیده و باید با همدلی و اتحاد در مسیر بالندگی و توسعه کشور گام برداریم.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول