اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اماکن متبرکه حزب‌الله لبنان:

حزب‌الله اهتمام ویژه‌ای به ساماندهی اماکن متبرکه دارد

خبرگزاری فارس: مسئول اماکن متبرکه حزب‌الله لبنان گفت: بر مبنای دستور سیدحسن نصرالله مرکزی برای ساماندهی اماکن متبرکه تاسیس شده است.

حزب‌الله اهتمام ویژه‌ای به ساماندهی اماکن متبرکه دارد

علی زریق در حاشیه همایش میقات الرضا(ع) که در تالار امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این مرکز با تشکیل کاروان‌های زیارتی آنها را با اماکن متبرکه‌ای که در ایران وجود دارد پیوند می‌دهد و به همین منظور هر روزه شاهد حضور افراد زیادی از کشور لبنان در ایران هستیم که این امر سبب خشم دشمنان و تقویت روحیه مقاومت در مجاهدان شده است.

مسئول اماکن متبرکه حزب‌الله لبنان ادامه داد: سرزمین لبنان در طول حیات خود شاهد رنج‌هایی فراوانی بوده است که برای رهایی از آن دست به انقلاب متعددی زد ولی هیچگاه نتوانست موفق شود تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و کشور لبنان آن را سرلوحه قیام خود قرار داد.

زریق ادامه داد: اماکن متبرکه‌ای که در ایران وجود دارد مکانی برای تقویت روحیه شهادت‌طلبی مجاهدین لبنان شد و با حضور در این اماکن امدادهای غیبی و معنوی به آنها افزایش پیدا کرد که پیروزی‌های مداوم لبنان نمایانگر روح مقاومت در مجاهدان اسلام است.

وی پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه را نتیجه این ارتباط دانست و گفت: ارتباط معنوی عمیقی که از این طریق ایجاد شد سبب تقویت روح مقاومت و ایمان در رزمندگان و آمدن آنها در میدان‌های جهاد شد که این جنگ 33 روزه اوج پشتیبانی مردم از کشورشان بود.

انتهای پیام/ط4000/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول