اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

توجه روابط عمومی‌ها به اهداف و ارزش‌های نظام

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: روابط عمومی‌ها باید با در نظر داشتن ارزش‌ها و اهداف نظام، وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

توجه روابط عمومی‌ها به اهداف و ارزش‌های نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان با اشاره به نقش مؤثر روابط عمومی در برقراری تعامل و ارتباط سازنده با جامعه اظهار داشت: همه مدیران باید به جایگاه روابط عمومی اهمیت بدهند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی یک سازمان‌، تنها روابط عمومی یک دستگاه اجرایی نیست، بلکه روابط عمومی نظام است و باید با در نظر داشتن ارزش‌ها و اهداف نظام، وظایف و مسئولیت‌های خویش را انجام دهند.

نجار افزود: نو‌آوری‌، حفظ کرامت انسان‌ها و رابطه منطقی از عوامل موفقیت یک روابط عمومی است، فکر و اندیشه انسان‌ها متفاوت است و روابط عمومی موفق متناسب با افکار عمومی طرح و برنامه ارائه می‌دهد.

وی پویایی و طراوت را لازمه روابط عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با جرأت و شجاعت در راستای آگاه‌سازی مردم حرکت کند.

نجار ابراز داشت: آموزش و آشنایی با علوم، فنون و تکنولوژی‌های روز زمینه مناسب برای ارتقای سطح کمی و کیفی روابط عمومی‌ها را فراهم می‌کند.

وی بر حمایت از نوآوری‌ها‌، جشنواره‌های سازنده و آموزش‌های مؤثر تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره روابط عمومی با شکل جدید و تأثیرگذاری مورد حمایت است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول