اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه خبر داد

اعزام 240 نفر از بشرویه به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بشرویه گفت: امسال با توجه به سهمیه بشرویه 240 نفر در غالب شش اتوبوس، کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام 240 نفر از بشرویه به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی با هدف آشنایی مردم به ویژه نسل جوان که انقلاب و جنگ را ندیده و حماسه هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان صورت گرفته و امسال سهمیه شهرستان بشرویه برای اعزام 240 نفر اعلام شده است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است، چرا که ملت تازه انقلاب کرده ایران با تمام قوا و با کمترین امکانات نظامی و جنگی با دشمنی وارد نبرد شده که به صورت مستقیم و غیر مستقیم از جانب کشور‌های غربی و اروپایی از نظر تجهیزات و ادوات جنگی حمایت و پشتیبانی می‌شد.

شهابیان افزود: در راه حفظ خاک ایران بیش از 300 هزار شهید تقدیم نظام کردیم و امروز من و شما مدیون خون شهدا و رشادت‌‌های ایثارگران و رزمندگان هستیم که وظیفه ما در قبال این ثمره انقلاب و جنگ، تجلی یاد شهدا و ایثارگران و بسط فرهنگ شهادت و افتخارآفرینی است.

وی با اشاره به اعزام 300 نفر به مناطق عملیاتی در سال گذشته عنوان کرد: امسال نیز 200 نفر از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان به صورت رایگان با همکاری اداره آموزش و پرورش بشرویه به این مناطق اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه ادامه داد: در سال گذشته برای ثبت‌نام متقاضیان کاروان راهیان‌نور با شش روز سفر مبلغ 500 هزار ریال هزینه گرفته می‌شد، اما امسال به دلیل کمبود اعتبارات دولتی و افزایش هزینه‌ها به ازای هر نفر مبلغ 700 هزار ریال اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول