اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی فارس وعده داد

اولویت ساخت 200 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر بزرگراه در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ساخت بیش از 200 کیلومتر آزادراه و بیش از یک‌هزار کیلومتر بزرگراه در اولویت برنامه‌های ما در این استان قرار می‌گیرد.

اولویت ساخت 200 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر بزرگراه در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هوشنگ عشایری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ارزیابی‌های صورت گرفته، فارس در زمینه راه‌ها و بزرگراه‌ها از لحاظ کمی وضعیت مطلوبی ندارد اما به لحاظ کیفی در وضعیت مناسب مهندسی است.

عشایری با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی دقیق موضوع افزایش میزان راه‌های استان فارس به لحاظ کیفی و کمی را مورد توجه قرار می‌دهیم تصریح کرد: پایه کار مسکن و راه و شهرسازی بر مبنای فنی و کیفی استوار بوده و نخستین اصل موضوع کیفیت است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ابراز داشت: استان فارس در زمینه رعایت مباحث مهندسی عملکرد مناسبی داشته و باید با صنعتی سازی‌ها و استفاده از مهندسی‌های روز به دنبال ارتقای کیفیت در ساخت و سازهای این استان باشیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: موضوع مسکن از مهم‌ترین موضوع‌هایی است که دغدغه دولت به شمار می‌رود و بهره‌برداری از تمام مسکن‌های مهر فارس تا پایان دولت نهم مورد توجه قرار می‌گیرد.

عشایری تصریح کرد: دولت طرح جدیدی را برای ساخت مسکن ویژه اقشار متوسط جامعه در پیش رو دارد و با توجه به اینکه بیشتر مردم این استان را قشر با درآمد متوسط تشکیل می‌دهند امیدواریم فارس در این زمینه در کشور پیشرو باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها باید عملکرد مدیران را رصد کنند افزود: رسانه‌ها ابراز مناسبی برای مردم هستند و تعامل سازنده‌ای با اصحاب رسانه را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول