اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت جشن نیکوکاری صورت گرفت

توزیع 6 هزار پاکت کمک‌های نقدی در مدارس شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شادگان گفت: به‌مناسبت جشن نیکوکاری، تعداد شش هزار پاکت کمک‌های نقدی در بین مدارس این شهرستان توزیع شد.

توزیع 6 هزار پاکت کمک‌های نقدی در مدارس شادگان

عبدالرضا هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در سال جاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی 22 پایگاه در نقاط مختلف این شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد 20 پایگاه سیار و دو پایگاه ثابت هستند در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال چیزی باقی نمانده و بسیاری از محرومان و مستضعفان جامعه نیازمند حمایت هستند باید با شرکت در این جشن بزرگ شادی عید نوروز را با آنها تقسیم کنیم.

وی اضافه کرد: این شهرستان نیز به نوبه خود با استقرار 22 پایگاه به‌صورت ثابت و سیار، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده است.

هنرمند خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 6 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین مدارس شهر و روستای این شهرستان در راستای حمایت نیازمندان منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: وظیفه هر برادر دینی و مسلمان است که از نیازمندان و اقشار تهی‌دست جامعه دستگیری کند و نسبت به آنها بی‌تفاوت نباشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان با بیان اینکه احسان و نیکوکاری را باید از سنین پایین به فرزندان‌مان بیاموزیم، افزود: باید حمایت از نیازمندان در منطقه درونی شود و بهترین راه آن انتقال و ترویج این مهم بین دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: باید همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در این جشن بزرگ با حمایت خود دل شهروندان نیازمند را شاد کنند.

هنرمند در پایان گفت: حضور شهورندان و اقشار مختلف مردم در جشن نیکوکاری نیز حتی با کوچکترین کمک‌ها، بسیار ارزشمند و مهم است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول