اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم تشییع پیکر ابوالشهدا محمدی مبارک‌آبادی امروز انجام می‌شود

پدر شهیدان محمدی مبارک‌آبادی درگذشت

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان حسن و محمدرضا محمدی مبارک‌آبادی پدر صبر و ایثار و استقامت در اثر ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست و مراسم تشییع پیکر ابوالشهدا محمدی مبارک‌آبادی امروز پنجشنبه ساعت 15 انجام می‌شود.

پدر شهیدان محمدی مبارک‌آبادی درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مرحوم عبدالهد محمدی یکی از مخلصان و ارادتمندان اهل بیت (ع) و الگوی ولایت مداری در طول دوران انقلاب اسلامی به همراه فرزندانش در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و به پیروی از امام خمینی (ره) اعلامیه‌های امام را در بین مردم توزیع می‌کرد و در تظاهرات علیه رژیم ستم‌شاهی حضوری پررنگ و فعالانه داشت.

وی پس از پیروزی انقلاب با آغاز جنگ تحمیلی علاوه بر تقدیم دو فرزندش که تربیت یافته چنین پدر ایثارگری بودند، در راه دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای از کمک به جبهه‌های حق علیه باطل کوتاهی نکرد.

وی بعد از دوران دفاع مقدس نیز ضمن حضور مؤثر در آیین‌های عزاداری اهل بیت (ع) منزل خویش را نیز تبدیل به حسینیه شهدا محمدی کرد و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ولایت تا آخرین لحظه حیات خویش کوشید.

محمدرضا در سال 64 در حالی که از ناحیه یک چشم مجروح بود به پیروی از علمدار کربلا در دفاع از اسلام و گوش به فرمان رهبری در عملیات والفجر هشت شرکت کرد و در همین عملیات بود که به شهادت رسید و حسن نیز در سال 65 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دسته بزرگ چهل اختران برای همیشه حضور مهربان پدر دلسوز شهیدان محمدی را به‌خاطر خواهد داشت، پدری دلسوز و دلسوخته که تا عکس مقام معظم رهبری در مقام دسته بزرگ قم قرار نمی‌گرفت اجازه حرکت به دسته را نمی‌داد.

مراسم تشییع پیکر ابوالشهدا محمدی مبارک‌آبادی امروز پنجشنبه ساعت 15 از مقابل مسجد چهل اختران به سمت گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) انجام خواهد شد و پیکر آن مرحوم در کنار فرزندان شهیدش آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول