اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دزفول:

شهید سوداگر خط مقدم دفاع از ارزش‌ها بود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دزفول گفت: شهید سوداگر در خط مقدم دفاع از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس قرار داشت و در این راه تلاش بسیار زیادی کرد.

شهید سوداگر خط مقدم دفاع از ارزش‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا شامگاه امروز در جلسه ستاد برگزاری اربعین در گذشت شهید سوداگر در دزفول اظهار داشت: سردار سوداگر را خداوند تبارک و تعالی پس از جنگ نگه داشت تا با تلاش شبانه روزی ایشان در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، کارنامه ای سراسر ایثار و فداکاری از وی ثبت گردیده و آنگاه به لقاءالله بپیوندد.

وی خاطر نشان کرد: شهید سوداگر از مفاخر دفاع مقدس ایران اسلامی است و باید تلاش کرد تا مراسمی در خورشان این شهید بزرگ برگزار شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهید سوداگر پس از جنگ در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش‌های زیادی کرد و در این باره کتابی هم نگاشته‌ است.

احسانی‌نیا با تاکید بر اینکه باید یاد و خاطره این شهید بزرگ زنده نگهداشته شود، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا برگزاری برنامه‌های متعدد در راستای زنده نگهداشتن شهدا به جامعه و اقدامات این شهید بزرگ به مردم تلاش کرد و در این باره باید دستگاه‌های فرهنگی نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: سردار شهید احمد سوداگر، مردی بزرگ و عاشق مردم و شهر دزفول بود و همیشه در زمینه‌ها مختلف کمک رسان مسئولان این شهر بود و نام سوداگر در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس از شگفتی‌های جنگ در تاریخ ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری دزفول خاطر نشان کرد: مراسم‌هایی که قرار است برای زنده‌نگهداشتن یاد این شهید بزرگ برگزار شود در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پنجشنبه ۲۵ اسفند مراسم ویژه ای برسرمزارش و همان شب دعای کمیل به یاد ایشان در سبز قبا برگزار خواهد شد.

احسانی‌نیا تاکید کرد: روز جمعه ۲۶ اسفند ماه ساعت 20 در آستانه متبرکه حضرت سبزقبا (ع)مراسم سخنرانی توسط یکی از سرداران مسئول کشوری از دیگر برنامه های این ستاد است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول