اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (ع):

امنیت کامل رزمایش‌های دانشجویی تامین شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (ع) گفت: امنیت رزمایش‌های شبانه دانشجویی به طور کامل تامین شده و حادثه‌ای تاکنون در جریان برگزاری رزم‌های شبانه رخ نداده است.

امنیت کامل رزمایش‌های دانشجویی تامین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عباس یوسفی در جمع خبرنگاران در حاشیه رزمایش شبانه دانشجویان آسمانی در پادگان شهید رستم‌پور قرارگاه شهید مصطفی احمدی‌روشن اظهار داشت: عناصر اصلی ایجاد کننده آتش و سلاح‌های مختلفی که در این رزمایش‌ها به کار می‌رود از ایمنی کافی برخوردارند و در بخش نیروی انسانی نیز از افراد باتجربه و گردان تکاور که دقت زیادی در تیراندازی دارند و جزو بهترین‌های نیروی زمینی سپاه هستند استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: استفاده از سلاح‌های و تجهیزات سالم و کاملا عملیاتی ضریب امنیت را افزایش داده است و از افرادی استفاده شده که دقت وتجربه کافی در تیراندازی و هدف‌گیری داشته باشند بدین ترتیب امکان هرگونه مشکل و حادثه در حین رزمایش به صفر می‌رسد.

یوسفی تصریح کرد: تاکنون با برگزاری رزمایش‌های مختلف شبانه در این اردوگاه هیچ مشکل و حادثه‌ای برای شرکت کنندگان در رزمایش رخ نداده است.

فرمانده تیپ حضرت حجت (ع) با اشاره به شرکت حدود ۸۰۰ دانشجو در رزمایش‌های شبانه این اردوگاه تصریح کرد: امسال نخستین سالی است که در پادگان شهید رستم‌پور رزم شبانه ویژه دانشجویان برگزار می‌شود که با توجه به استعداد خوب دانشجویان شرکت کننده و امکانات عملیاتی و تجهیزاتی کافی موجود، قرار است سرمایه گذاری بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.

یوسفی اهداف کلی برگزاری رزمایش را آشنا کردن نسل جدید انقلاب به ویژه دانشجویان به عنوان آینده سازان و مسئولان آینده میهن اسلامی با ارزش‌های دفاع مقدس و قرارگرفتن آن‌ها در فضایی خارج از زندگی روزمره شهری و ارتقای سطح توانمندی و تحمل آن‌ها در برابر مشکلات عنوان کرد.

وی گفت: رزم شبانه دانشجویان آسمانی در پادگان شهید رستم‌پور تا ۲۸ اسفندماه در این محل ادامه دارد و هر شب با حضور کاروان‌هایی از دانشجویان که در قالب راهیان نور به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند به اجرا درمی آید.

رزمایش شبانه دانشجویان آسمانی شامگاه چهارشنبه با رمز یا علی بن ابی‌طالب (ع) در پادگان شهید رستم‌پور برگزار شد.

این رزمایش در ششمین شب برگزاری خود با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های کرج، اصفهان، رودهن، نظرآباد و نیز معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد که در آن گوشه‌ای از عملیات دفاع مقدس شبیه‌سازی شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول