اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره خزان تا بهار در قم

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی، هنری،‌ آموزشی و ورزشی خزان تا بهار با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره خزان تا بهار در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، علیرضا خلیلی مسئول واحد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: این جشنواره از 15 تا 25 اسفندماه در بخش‌های مختلف با موضوع و محوریت اعتیاد، پیامدها و پیشگیری در سطح شهر مقدس قم به اجرا گذاشته می‌شود.

خلیلی افزود: برنامه‌های آموزشی با سرفصل و محتوای مختلف و با شرایط روز برای دانش‌آموزان مدارس در مقطع دبیرستان در سه نقطه از شهر شامل مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری، سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سالن جلسات درمانگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در برنامه‌های ورزشی این جشنواره با اجرای مسابقات ورزشی در چهار رشته و هر رشته ورزشی 16 تیم در سطح مدارس و برخی محله‌ها برگزار شده و در پایان چهار تیم از هر رشته به مرحله نیمه نهایی و پایانی راه پیدا خواهند کرد.

مسئول امور فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد: برنامه‌های هنری نیز شامل اجرای 20 نوبت تئاتر خیابانی در کنار برنامه‌های آموزشی، فراخوان عکس و کاریکاتور در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

خلیلی به برنامه‌های فرهنگی جشنواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف با محتوای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن، تهیه، تولید، تکثیر و توزیع محصولات فرهنگی از قبیل لوح فشرده، بروشور، پوسترهای اطلاع رسانی، پوسترهای لمینت شده، تولید کتاب آثار هنری جشنواره و همچنین برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه‌های فرهنگی جشنواره است.

وی ابراز داشت: جشنواره فرهنگی، هنری،‌ آموزشی و ورزشی خزان تا بهار که در طول 10 روز با همکاری انجمن همیاران مهرآفرین به اجرا گذاشته شده است، در نیمه دوم فروردین ماه 91 با تقدیر از برگزیدگان هر بخش پایان خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی نمادین ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز در یکی از روزهای این جشنواره در مسیر خاصی با شعار «همه ما در خطر اعتیاد هستیم» به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول