اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل:

مربیان پرورشی دست‌پرورده شهیدان رجایی و باهنر هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: مربیان پرورشی دست‌پرورده شهیدان رجایی و باهنر هستند.

مربیان پرورشی دست‌پرورده شهیدان رجایی و باهنر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رمضان براری عصر امروز در همایش نکوداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اداره آموزش و پرورش بابل در مرکز تربیت معلم شهید رجایی بابل اظهار داشت: این همایش در پاسداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگ رجایی و باهنر برگزار شد و شما مربیان پرورشی دست پرورده این دو شهید بزرگ هستید.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی در فضای طوفانی که منافقین به پا کردند و چه بعد از انقلاب که دشمن درصدد تضعیف پایه‌های انقلاب به هر شکل ممکن بود سربازانی از کلاس درس شما در صحنه حضور یافته و در مقابل دشمن قد علم کرده و با آرایش دستان شما از مرزها حفاظت کردند.

براری بیان کرد: این شما بودید که با کار فرهنگی از قبیل امامان جماعت و حافظان دین و مذهب درس صداقت و وفاداری به اسلام را به دانش‌آموزان آموختید.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه امروز مربیان تربیتی در قبال معلمان و دانش‌آموزان اثرگذار بودن تقوی و نگاهداشت زبان است، تقوی همچون ترمز ماشینی است که در زمان بحران و خطر سرنشین خود را از مرگ حتمی نجات می‌دهد.

براری در اهمیت سخن اذعان کرد: بسیاری از مشکلات از آنجا ناشی می‌شود که مردم از زبان خود در جای درست استفاده نمی‌کنند و باید سخن زمانی که تاثیرگذار است، بیان شود.

وی در اهمیت دین و مذهب بیان کرد: هر جا دین و مذهب پررنگ‌تر شد موفقیت دانش‌آموزان ما چشمگیرتر بود و بر این اساس نیز نظام تحول بنیادین در آموزش و پرورش رخ داد تا با کمک کارشناسان زمینه تقویت دین و آثار برگرفته از قرآن و سخنان ائمه مورد توجه قرار گیرد.

براری با اشاره به نقش مربیان مقطع ابتدایی در پرورش مثبت اذعان کرد: نقش مربیان مقطع ابتدایی بسیار حساس و حائز اهمیت است اگر ما بتوانیم دین، قرآن و حب اهل بیت را در دل نونهال‌ها و پیش دبستانی‌ها وارد کنیم اثرات مثبت آن را در مقاطع دیگر خواهیم دید.

وی اظهار داشت: کشور ما اساس تربیت را بر آموزش ابتدایی گذاشته است و این عامل مهم و اساسی در تحول بنیادین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما امانت‌دار این مردم بوده و در تربیت فرزندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول