اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش سوادکوه خبر داد

شرکت 3500 سوادکوهی در طرح‌های پرورشی سال 90

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از شرکت 3 هزار و 500 دانش‌آموز سوادکوهی در طرح‌های پرورشی سال 90 خبر داد.

شرکت 3500 سوادکوهی در طرح‌های پرورشی سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ایوب خلیلی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی فعالیت‌های پرورشی مدارس شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی باید در راستای تعمیق باورهای دینی انجام شود، گفت: حفظ آیة‌لکرسی و جزء 30 قرآن کریم نیز در همین راستا در شهرستان سوادکوه مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، 16 درصد دانش‌آموزان و چهار درصد مربیان باید حافظ جزء 30 باشند که سهمیه شهرستان به تعداد 821 نفر است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار نفر از مربیان و دانش‌آموزان سوادکوهی حافظ جزء 30 هستند که بیشتر از سهمیه استانی عمل شده است.

خلیلی به برگزاری مسابقات در بیش از 17 رشته فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان سوادکوهی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان سوادکوهی در طرح‌های پرورشی سال جاری سوادکوه شرکت کرده‌اند.

وی به کسب عنوان‌های مختلف دانش‌آموزان سوادکوهی در منطقه چهار استان خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری با هدف افزایش انگیزه‌ها و تاثیر مثبت آن در افزایش کارآیی ذهن انجام می‌شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از برگزاری 10 محفل انس با قرآن در طول سال 90 خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های تواشیح و همخوانی در چهار آموزشگاه این شهرستان فعال هستند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول