اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور اجتماعی اداره کل تعاون استان البرز اعلام کرد

ضرورت حل مشکلات کارگران توسط کارفرمایان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر ضرورت حل مشکلات کارگران توسط کارفرمایان تأکید کرد.

ضرورت حل مشکلات کارگران توسط کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرضیه فهمیده عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه استان اظهار داشت: برای بهبود وضعیت کسب و کار و توسعه تولید باید مشکلات کارگران در محیط‌های کاری برطرف شود تا این افراد بدون دغدغه خاطر در محیط کار خود مشغول شوند.

وی ادامه داد: حل مشکلات کارگران باید توسط کارفرمایان صورت پذیرد چراکه برطرف شدن مشکلات در تولیدات بیشتر و بالا رفتن کیفیت کار نیز تأثیرگذار است.

این مسئول گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید محیط کار را شاداب کرده تا کارگران با روحیه شاد و ایمنی خاطر در محیط کار خود حاضر شوند.

فهمیده افزود: یکی دیگر از اقداماتی که می‌توان به منظور اشتغال پایدار انجام داد تشویق و ترغیب کارگران توسط کارفرمایان است.

وی در ادامه سخنان خود به ماده قانونی 149 کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: بر اساس این ماده قانونی عملکرد کارگران مورد ارزیایی قرار گرفته و نمونه‌های این موارد طی سه مرحله در محل کار و تولید، به صورت استانی و کشوری تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول