اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

600 هزار دانش‌آموز کرمانی فقط یک استخر شنا دارند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به طرح‌های ستودنی و اعتبارات محدود گفت: 600 هزار دانش‌آموز کرمانی فقط یک استخر شنا دارند.

600 هزار دانش‌آموز کرمانی فقط یک استخر شنا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجید سجادی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: برای احداث 16 سالن ورزشی و شش استخر آموزشی از محل یک درصد سهم ورزش کشور به میزان 56 میلیارد ریال به جذب اختصاص معادل این مبلغ از منابع استانی است.

وی افزود: برای احداث 32 سالن ورزشی و 14 استخر آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق فاقد استخر آموزش و پرورش نیز به تأمین بودجه نیاز داریم.

رئیس تربیت بدنی مدرسه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست ابراز داشت: از آغاز به کار دولت نهم مباحث تحول در ورزش مدرسه‌ها به صورت جدی پیگیری شد.

مهدی تدین تأسیس مرکز تربیت بدنی، به کارگیری 20 هزار نیروی ورزشی، اجرای طرح مدارس ورزشی و فرهنگسازی را از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه ورزش مدرسه‌ها برشمرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی 500 مدرسه ورزشی در کشور بیان داشت: 18 مدرسه ورزشی در استان کرمان دایر شده است.

تدین افزود: تأمین تجهیزات سخت‌افزاری ورزش مدرسه‌ها باید در اولویت قرار گیرد و ما به نهضت توسعه عمران ورزش مدرسه‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول