اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق توسعه صادرات نساجی ایران:

نگاه برون‌گرا در حمایت از تولید ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق غیردولتی توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران گفت: برای پیشرفت در عرصه صنعت و کارآفرینی باید نگاه برون‌گرا داشته باشیم.

نگاه برون‌گرا در حمایت از تولید ضروری است

تقی گرجی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مقوله حمایت از مصرف‌ کننده موضوع بسیار ویژه و خاصی است که نیازمند نگاهی جدی‌تر از سوی مسئولان امر است.

وی تصریح کرد: در کشور ما با وجود پیشینه طولانی در زمینه‌های اقتصادی صرفاً به صورت سلیقه‌ای عمل شده که این موضوع سبب بروز مشکلات فراوانی شده است.

مدیرعامل صندوق غیردولتی توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران با تأکید بر اینکه در حوزه تولید و صنعت باید نگاهی بسیار جامع و مناسب داشت، تأکید کرد: حمایت‌های لازم از تولید کنندگان نیز باید در کشور به نحو مطلوب‌تری باشد.

وی با ابراز تأسف از این موضوع که در حوزه تولید هیچ‌گاه یک نگاه جامع و کلان نداشته‌ایم، توضیح داد: برای پیشرفت همه جانبه در این زمینه باید اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای توسط مسئولان امر صورت پذیرد.

گرجی‌نیا بخش تولید را یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور دانست و متذکر شد: تولید در همه زمینه‌ها عامل اصلی تولید ثروت پایدار برای کشور و ضامن پیشرفت و اعتلای بخش اقتصادی است.

وی یادآور شد: در همین راستا باید به این بخش مهم و اساسی از دریچه تغییر و تحول نگاه کرد تا شاهد وقوع اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

مدیرعامل صندوق غیردولتی توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مشتری دنبال کیفیت تولید و تنوع در اقلام تولیدی است.

وی با تأکید بر ورود بیشتر بخش خصوصی به پیکره اقتصاد کشور اعلام کرد: اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی یکی از پایه‌های توجه به این موضوع مهم است.

گرجی‌نیا با اشاره به ورود بسیار خوب آستان قدس رضوی به مسائل اقتصادی در طول چندین سال اخیر اظهار داشت: این مجموعه معنوی قابلیت‌های بسیار فراوانی دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

مدیرعامل صندوق غیردولتی توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران تأکید کرد: آستان‌ قدس رضوی با وجود این نگاه بهتر است که در موضوع کالاهای اساسی مردم نیز ورود پیدا کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول