اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش دومین سمینار تخصصی مدیریت بسته‌بندی اصفهان:

بسته‌بندی مأمور معرفی صحیح کالا و تولید کننده آن است

خبرگزاری فارس: دبیر همایش دومین سمینار تخصصی مدیریت بسته‌بندی اصفهان گفت: از جمله مهم‌ترین وظیفه بسته‌بندی، حفاظت از کیفیت کالا از تولید تا مصرف و در حین مصرف است.

بسته‌بندی مأمور معرفی صحیح کالا و تولید کننده آن است

امیر هوشنگ‌زائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به همایش مدیرت بازار با بسته‌بندی در اصفهان بیان داشت: ماهنامه صنعت بسته‌بندی با هدف دانش‌افزایی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و بازرگانان و به پشتوانه تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با مرکز آموزش بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت بازرگانی، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین سمینار تخصصی بسته‌بندی استان اصفهان در سال 88 اقدام به برگزاری دومین سمینار آموزشی بسته‌بندی در روز پنج‌شنبه 18 اسفندماه سال جاری در اصفهان کرده است.

وی با اشاره به چشم‌انداز این سمینار اظهار داشت: بسته‌بندی، تخصصی است که بین علوم و فنون متعدد و متنوع از شیمی و فیزیک تا هنر قرار گرفته و نسبت به هر کالایی کارکردی متفاوتی دارد.

دبیر همایش دومین سمینار تخصصی مدیریت بسته‌بندی اصفهان ادامه داد: هدف نهایی، عملکرد صحیح بسته‌بندی در راستای اعتبار و سودآوری است.

وی از وظیفه و کارایی بسته‌بندی سخن گفت و افزود: از جمله مهم‌ترین وظیفه بسته‌بندی، حفاظت از کیفیت کالا از تولید تا مصرف و در حین مصرف است.

زائری تصریح کرد: بسته‌بندی مأمور معرفی صحیح کالا و تولید کننده آن نیز است که امروز بسته‌بندی فاصله بین تولید و عرضه را پر کرده است، در صورتی که بتوان با حفظ تمام اصول و استانداردها هزینه تمام شده بسته‌بندی را کاهش داد، سهم محصول در بازار با رقابت بیشتر و قدرتمندتری همراه می‌شود.

دبیر همایش دومین سمینار تخصصی مدیریت بسته‌بندی اصفهان از مخاطبان سمینار سخن گفت و بیان داشت: تولید کنندگان تجهیزات و لوازم بسته‌بندی، کارفرمایان، بازرگانان و صاحبان کالاها و نام‌های تجاری، فعالان عرصه بازاریابی، تبلیغات و حوزه‌های مرتبط، طراحان و مجریان پروژه‌های بسته‌بندی تصمیم سازان و تصمیم‌گیرندگان عرصه تولید و بازرگانی مشاوران تولید، خدمات و بازرگانی مدیران و کارشناسان ارشد مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی سراسر کشور از مخاطبان این سمینار هستند.

وی ادامه داد: حضور مدیران، کارشناسان و نمایندگان شرکت‌های تولیدی و صنعتی بزرگ از قبیل صنایع چینی زرین، چاپخانه مرکزی بانک ملی ایران، صنایع تولیدی مقدم، گلتاش، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و دیگر شرکت‌های صاحب نام در این سمینار شرکت دارند.

زائری با اشاره به مباحث اصلی سمینار گفت: مدیریت راهبردی، دانش لازم برای راهبری عملیات و نقش عملیات بسته‌بندی در کاهش قیمت تمام‌شده کالا از مباحث عمده دومین سمینار تخصصی مدیریت بسته‌بندی است.

وی افزود: برگزاری بازدید از شرکت صنایع چاپ و بسته بندی ماتریس و نفیس واقع در شهرک صنعتی جی اصفهان، روز پس از سمینار در 19 اسفند به منظور آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان با مراحل مختلف چاپ و تولید بسته‌بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول