اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد

زنگ‌های احسان و نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد به صدا در آمدند

خبرگزاری فارس: زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری این استان، فرماندار بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

زنگ‌های احسان و نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد به صدا در آمدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مرتضی رهنما پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن جشن نیکوکاری در مدرسه ابتدایی فرهنگیان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توفیق کار خیر نصیب هر کسی نمی‌شود و افرادی که چنین موقعیتی را دارند باید قدر این فرصت را بدانند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افراد بسیاری داریم که از مال و ثروت بسیار زیادی برخوردار هستند ولی از نعمت بزرگ انفاق و کمک به نیازمندان محروم هستند.

وی بیان داشت: خداوند خود مال و ثروت را به بنده خود می‌دهد و در قبال انفاق و احسان افزونی مال را به او هدیه می‌کند.

رهنما ادامه داد: نیت افراد در کارهای خیر یکی از شرایط اصلی در پذیرش آن در بارگاه خداوند است.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید این موضوع را به یاد داشته باشیم که همه ما با هر ثروت و اندوخته‌ای در درگاه خدای متعال فقیر هستیم.

 وی با بیان اینکه همه اوقات و لحظه‌ها، زمان احسان و نیکوکاری است، گفت: نام‌گذاری این هفته به نام احسان و نیکوکاری به‌لحاظ اهمیت موضوع انتخاب شده که امید است مردم نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های کمک‌های مردمی دست نیازمندان را بگیرند و در آستانه عید نوروز موجب خوشحالی دانش‌آموزان بی‌بضاعت شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: قدم‌های مؤثری در نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و این موضوع تا حد خوبی جا افتاده است.

عبدالعظیم صالح‌پور افزود: باید جامعه به این باور برسد که انفاق کردن کاهش سرمایه و ثروت نیست بلکه بر اساس آموزه‌های دینی انفاق‌کنندگان تا چندین برابر از سوی خدا دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس از یاسوج در این آیین که با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، همه مسئولان و دانش‌آموزان کمک‌های خود را به صندوق‌های مستقر در مدرسه فرهنگیان یاسوج انداختند.

در پایان این آیین زنگ نمادین احسان و نیکوکاری به نیابت از همه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این مدرسه نواخته شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول