اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون حسنات:

موضوع فیلم حسنات ارزشمند و چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون حسنات گفت: با نگاهی به سراسر دنیا متوجه می‌شوید، موضوع فیلم حسنات بسیار ارزشمند و چشمگیر است.

موضوع فیلم حسنات ارزشمند و چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ملایی در نشستی که با حضور هیئت داوران بخش مستند و اهالی رسانه در تالار استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: فیلم حسنات که ارزش‌های انسانی بسیاری را دربر دارد با این هفته که به نام احسان و نیکوکاری بوده، تقارن پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در تمام شهرها و کشورها افراد به احسان و نیکوکاری اهمیت و بها می‌دهند، بیان داشت: نیکوکاری یک نیاز جدی است که در تمام نقاط کشور و به ویژه در سراسر دنیا احساس می‌شود.

مدیرعامل کانون حسنات وجود مکان‌های خیریه از جمله درمانگاه‌ها و مؤسسات دیگر را نشانی از این حس انسان‌دوستی مردم ایران دانست و تصریح کرد: این‌گونه مؤسسات خیریه به نفع مردم نیازمند در تمامی کشورها از هر آیین و مذهب و دینی که باشند وجود دارد.

وی به همین دلیل موضوع فیلم حسنات را به خودی خود ارزشمند و چشمگیر دانست و تأکید کرد: زمانی که موضوع احسان و نیکوکاری با زبان و قلم هنری نگاشته شود به طبع منجر به تهییج و تشویق بیشتر مردم در امر خیرخواهی می‌شود، و بازتاب‌های مؤثری در جامعه را به دنبال دارد.

ملایی با اشاره به استقبال هنرمندان در سال گذشته از جشنواره فیلم حسنات اضافه کرد: دومین دوره از برگزاری جشنواره فیلم حسنات در استان اصفهان استقبال بیشتری را به همراه داشته و سازمان‌های مربوطه کمک‌های چشمگیری را با عوامل مربوطه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یک کارگردان با نگاه خیرانه به ساخت فیلمی اقدام می‌کند، اضافه کرد: با داشتن چنین نگاهی و پرداختن به زوایای مختلف از طرف هنرمندان به بحث‌های مانند احسان و نیکوکاری نه تنها کارهای خوبی ساخته می‌شود بلکه مورد استقبال بسیاری از مردم هم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل کانون حسنات افزود: با اینکه کانون حسنات مؤسسه‌ای اقتصادی است اما باز نام و نشان فرهنگی را به همراه خود دارد و با شناختی که از بسیاری از مراکز خیریه هست نام بسیاری از هنرمندان را می‌توان در آنها پیدا کرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول