اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

پرداخت 21 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه از پرداخت 21 میلیارد ریال غرامت پرداختی مربوط به محصولات زراعی، باغی و دامی در سال جاری به کشاورزان و دامداران شهرستان خبر داد.

پرداخت 21 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بشرویه

غلامرضا پور‌سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به وقوع حوادث طبیعی و خسارت باد در بخش کشاورزی و دامداری در سطح کشور اظهار داشت: در چند سال گذشته خشک‌سالی تداوم داشته و کشاورزان از این حیث متحمل خسارت‌های زیادی شدند.

فرماندار بشرویه ادامه داد: با توجه به نیاز حمایتی که در این گونه موارد احساس می‌شود و در مواردی مانند سرما‌زدگی، سیل و بارندگی‌های نابهنگام، دولت از محل ستاد مدیریت بحران قسمتی از این خسارت را تأمین می‌کند.

پورسلطانی ادامه داد: در شهرستان بشرویه نیز در سال جاری در بخش‌های مختلف، غرامت به کشاورزان و دامداران پرداخت شده است که بر همین مبنا از سوی این ستاد مبلغ 7 میلیارد و 189 میلیون ریال به محصول زراعی گندم شهرستان به کشاورزان پرداخت شده است.

وی پرداخت غرامت برای محصول جو را 9 میلیارد و 770 میلیون ریال و محصول پسته را 2 میلیارد و 68 میلیون ریال، محصول بادام درختی را بیش از 11 میلیون ریال و محصول زردآلو را 42 میلیون و 982 هزار ریال عنوان کرد.

فرماندار بشرویه پرداخت غرامت در بخش دام‌های سنگین را یک میلیارد و 187 میلیون ریال و در بخش دام سبک را یک ‌میلیارد و 27 میلیون ریال دانست.

پور‌سلطانی ادامه داد: مجموع مبلغ پرداخت شده 21 میلیارد و 308 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: در بخش محصولاتی مانند زعفران و پنبه نیز برآوردهای اولیه انجام شده است که هنوز در این بخش مبلغی به کشاورزان داده نشده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول