اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد سبزوار خبر داد

نگارخانه امیرشاهی‌سبزواری میزبان 2 نمایشگاه انفرادی عاشورایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برپایی هم‌زمان دو نمایشگاه عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

نگارخانه امیرشاهی‌سبزواری میزبان 2 نمایشگاه انفرادی عاشورایی
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار‌ مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه انفرادی دو هنرمند رشته گرافیک خانم الهام شهرویان و سمانه رهنماپور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و کانون هنرمندان در محل نگارخانه امیرشاهی‌سبزواری برپا شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه 12 اثر توسط خانم الهام شهرویان با عنوان "سوگواره پوسترهای عاشورایی "و 17 اثر توسط خانم سمانه رهنماپور با عنوان "خاک سرخ" به مدت یک هفته در نگارخانه امیرشاهی‌سبزواری به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تصریح کرد: در واقعه کربلا، نقش قهرمانانه حضرت زینب(س) در تکمیل قیام عاشورا برجسته و حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: اکنون یک تجربه شکوهمند و تابناک، و واقعه‌ای عبرت‌آموز در برابر ماست که اگر از قافله شهادت حسین عقب ماندیم باید کاری زینبی انجام دهیم در غیر این ‌صورت در زمره یزیدیان خواهیم بود و حال ماییم و پرچم افتخاری که شهدای عزیز برافراشته اند.
عسکری خاطرنشان کرد: سعی کنیم زینب‌وار از این امانت پاسداری کنیم تا روز موعود که این پرچم بر قله‌های عالم هستی به اهتزاز درآید زینب سلام‌الله باید الگو و سرمشق زنان جامعه اسلامی باشد. 
عسکری از حجاب و عفاف، حیا، شجاعت، صبر و مقاومت به عنوان درس‌های مکتب زینب یاد و ابراز امیدواری کرد تا موفق به پیروی از این بانوی بزرگوار شویم. 
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول