اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

هجمه‌های فرهنگی هویت اسلامی را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: هجمه‌های فرهنگی خطرناک‌ترین تیری است که هویت اسلامی و ایرانی را نشانه گرفته است.

هجمه‌های فرهنگی هویت اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی نظری شامگاه امروز در نشست ستاد کاروان راهیان نور سلماس اظهار داشت: اردوهای راهیان فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و اهداف دفاع مقدس است تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: این اردوها فرصتی مناسب برای مرور خاطرات و اندیشه‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که در جبهه‌های حق علیه باطل ایثارگری و فداکاری‌ کردند و از جان و مال خود گذشتند تا امروز امنیت و آرامش نصیب مردم ایران شود.

نظری از اعزام 400 نفر از شهرستان سلماس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این اعزام‎ها در سه مرحله و در اسفند ماه امسال و فروردین سال نو انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدا الگو و اسطوره‏های ایران اسلامی هستند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با اهدای بهترین سرمایه خود، عزت و سربلندی را به ایران اسلامی بخشیدند و آسایش و امنیتی که امروز مردم جامعه ما دارند حاصل خون شهدا و دلاورمردی‌های جوانان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان بیان کرد: امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان خطرناک‌‏ترین تیری است که هویت اسلامی و دینی ما را نشانه گرفته است و همه باید در مقابل این هجمه آگاه و هوشیار باشیم تا بتوانیم اقدام مناسب در راستای مقابله با این هجمه‌ها انجام دهیم.

نظری اضافه کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر همواره باید در اولویت مسائل قرار گیرد و در این راستا مسئولان مربوط باید تلاش کنند تا با به‌کارگیری راهکارهای مناسب فرهنگ دفاع مقدس را به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر جوان منتقل کنند.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: دشمنان از جمله استکبار جهانی در تلاشند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در میان مردم کمرنگ و بی‌اثر کنند که برای مقابله با این توطئه‌ها باید به نیروی ایمان مجهز شوند و اعتقادات و باورهای دینی را تقویت کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول