اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک خبر داد

حمایت از زنان روستایی و کاهش فقر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک از تشکیل صندوق‌های زنان روستایی برای کاهش فقر و حمایت از زنان روستایی خبر داد.

حمایت از زنان روستایی و کاهش فقر

جمشید اسلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: صندوق‌های زنان روستایی در راستای کاهش فقر در روستا تشکیل می‌شوند.

وی افزود:در راستای ایجاد تشکل های زنان و تقویت کار گروهی در بین آنان، کاهش فقر و افزایش توان مالی زنان روستایی ،مدیریت جهادکشاورزی شهرستان باغملک اقدام به تشکیل صندوق های اعتباری برای زنان روستایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین زحمات در روستا در راستای امور کشاورزی و دامداری برعهده زنان روستایی است که باید از این قشر زحمت‌کش حمایت شود.

اسلامیان تأکید کرد: تشکیل صندوق‌های زنان روستایی در راستای ایجاد پایگاهی مالی برای حمایت از این قشر زحمت‌کش انجام شده است و در این باره تلاش بیشتری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک خاطرنشان کرد: این صندوق ها با اعتباری بالغ بر 90 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای اقدام به تشکیل صندوق های اعتباری در دهستان های قلعه تل روستاهای بارانگرد و تکیه، دهستان منگشت روستاهای دالب، ابوالعباس، چلچلک و بختکان از توابع شهرستان نمود.

تعداد افراد تحت پوشش این صندوق ها را 200 نفر اعلام نمود و افزود: تشکیل این صندوق‌ها‌ در راستای تشکیل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های زنان روستایی شهرستان می باشد که زمینه‌سازی و جلسات توجیهی مربوطه انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول