اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

خودکفایی امنیت غذایی کشور را تضمین کرده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خودکفایی کشور در تولید محصولات کشاورزی را از جمله دلایل امنیت غذایی کشور دانست.

خودکفایی امنیت غذایی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدرضا دهناد در بازدید و دیدار با رئیس، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی گفت: این نوع جلسات موجب می‌شود تا ارتباط و همگرایی میان مسئولان بیشتر شده و اگر مشکلی پیش رو است نیز برطرف شود.

وی به ماموریت‌های مهم جهاد کشاورزی اشاره و تصریح کرد: جهاد از لحاظ ماموریت با دیگر دستگاه‌ها متفاوت است و همانطور که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه جهادگونه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود امروز نیز با همان روحیه تلاش می کند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم اذعان داشت: ماموریت جهاد کشاورزی به علت تنوع موضوعات با دیگر دستگاه‌ها متفاوت است و بار اصلی امنیت غذایی کشور بر عهده این دستگاه است.

وی ابراز داشت: بخش کشاورزی قم به علت برخورداری از کارشناسان خبره و مجرب و فارغ‌التحصیلان قابل توجه از دانش بالایی برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به موضوع اشتغال در این بخش گفت: اشتغال در بخش کشاورزی اشتغال مولد، کم هزینه و زودبازده بوده بنابراین سرمایه‌گذاری در این بخش از هر نظر قابل توجیه است.

وی افزود: با قابلیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی دارد دشمنان هیچ گاه به اهداف خود در راستای تحریم‌ها نخواهد رسید، چرا که خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در محصولات کشاورزی امنیت غذایی کشور را تضمین کرده است. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول