اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری زنجان:

کارکنان شهرداری هیچ حقوق معوقه‌ای ندارند

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهرداری زنجان گفت: شهرداری هیچ حقوق معوقه پرداخت نشده‌ای به کارکنان خود ندارد.

کارکنان شهرداری هیچ حقوق معوقه‌ای ندارند

صمد حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه عیدی همه کارکنان شهرداری زنجان پرداخت شده است، اظهار داشت: دو سال متوالی است که با هماهنگی مدیران شهرداری‌های مناطق همزمان با ورود امام راحل به ایران عیدی همه کارکنان شهرداری زنجان اعم از کارگر، کارمند، فصلی، قراردادی و رسمی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری هیچ حقوق معوقه پرداخت نشده به کارکنان خود ندارد، افزود: در بحث کارگران مسئله تسویه حساب مطرح است که تا پایان سال تسویه حساب آنها انجام می‌شود.

معاون اداری مالی شهرداری زنجان از فروش 116 قطعه زمین در مناطق گلشهر کاظمیه و بسیجیان زنجان خبر داد و گفت: با فروش این زمین‌ها ضمن پرداخت مطالبات برخی شهروندان از شهرداری تملک‌هایی هم برای اجرای برخی پروژه‌ها انجام شده است.

وی از شرکت 350 نفر در مزایده فروش زمین‌های شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این مزایده برای نخستین بار به صورت مکانیزه و در عرض یک روز با حضور نمایندگان شرکت کنندگان برگزار شد.

حبیبی مبلغ دریافت شده از بابت فروش زمین‌های شهرداری را 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: با مبالغ به دست آمده از فروش این زمین‌ها تملک‌های لازم در محدوده اجرای طرح‌های عمرانی سطح شهر انجام شده است که املاک موجود در خیابان دلجویی برای احداث واحدهای آموزشی از جمله آنها است.

وی مبلغ مورد استفاده برای تملک ملک‌های محدوده طرح‌های عمرانی شهرداری را 5 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد.

معاون اداری مالی شهرداری زنجان نوسازی خودروهای عمرانی شهرداری را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان دانست و گفت: همه خودروهای اسقاطی با عمر پنج سال در مزایده‌ای از دور خارج شده و خودروهای جدید جایگزین آنها می‌شوند.

وی از آمادگی شهرداری برای واگذاری امور به بخش خصوصی خبر داد و گفت: طبق اصل 44 امور مربوط به شهر از جمله زیبا سازی و امور شهری باید به بخش خصوصی واگذار شود.

حبیبی با اشاره به اینکه شهرداری سال گذشته هم برای واگذاری امور زیبا سازی آماده بود، تاکید کرد: شرکت‌های متقاضی این امور باید با دقت انتخاب شوند چرا که اگر فضاهای سبز موجود در سطح شهر خراب شوند بازسازی مجدد آن دو سال زمان می‌برد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول