اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارشنبه آخر سال در زنجان

آتش‌نشانان در مناطق پر خطر مستقر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان زنجان از استقرار نیروهای آتش‌نشانی همزمان با چهارشنبه آخر سال در مناطق پر خطر شهر خبر داد.

آتش‌نشانان در مناطق پر خطر مستقر می‌شوند

حمید یاختی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تمهیداتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده است، گفت: همه نیروهای ستادی و عملیاتی این سازمان در آماده باش به سر می‌برند.

وی تعداد نیروهای سازمان آتش‌نشانی را 83 نفر اعلام کرد و افزود: این نیروها با 20 دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین آماده اجرای عملیات در صورت بروز مشکل هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان زنجان با اشاره به استقرار نیروها در مبادی ورودی شهرها تصریح کرد: این سازمان هشت دستگاه موتور سیکلت پیش‌رو هم در اختیار دارد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مناطق پرخطر شهر در چهارشنبه آخر سال گفت: سابقه نشان از پرخطر بودن بافت قدیمی شهر دارد.

یاختی‌فرد با اشاره به آغاز طرح ایمنی استقبال از بهار از 25 اسفند ماه تصریح کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی در ورودی‌های شهر زنجان مستقر می‌شوند تا در صورت نیاز به مسافران امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول