اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت شاخصه‌ بسیجیان ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت از نشانه‌های بسیجیان ولایت‌مدار است.

بصیرت شاخصه‌ بسیجیان ولایت‌مدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در نشست سرحلقه‌های صالحین بسیج در شهرکرد، اظهار داشت: پرورش نیروهای بااستعداد و دارای بنیه اعتقادی قوی از اهداف حلقه‌های صالحین بسیج است.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی به آگاهی‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی نیروهای بسیج با استمرار فعالیت گروه‌های شجره طیبه صالحین محقق می‌شود.

توسلی ادامه داد: داشتن دانش در یک زمینه برای بسیجیان کافی نیست و هر بسیجی باید علاوه بر آموختن دانش، به تقویت بینش خود در ابعاد مختلف اعتقادی بپردازد.

وی داشتن بصیرت را از نشانه‌های بسیجیان ولایت‌مدار دانست و گفت: برنامه‌های حلقه‌های صالحین در راستای بصیرت‌افزایی و معنویت‌بخشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین ماموریت بسیج را مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برنامه متنوع فرهنگی و عقیدتی در این راستا در رده‌های بسیج برگزار می‌شود که نقش ویژه‌ای را در خنثی سازی توطئه‌های استکباری داشته و دارد.

وی با اشاره به بیانات و دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن، اظهار داشت: ایجاد ایمان، آگاهی و انگیزه بالا در جوانان می‌تواند در مقابله با چالش‌های پیش روی نظام و مدیریت فرهنگی در جنگ نرم موثر و کارساز باشد.

توسلی با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد شبهه در مبانی دینی، گفت: دشمن با ایجاد شک و تردید در بین جوانان سعی دارد آنان را گمراه کند در واقع دشمن می‌خواهد آنها نسبت به مبانی اعتقادی و اصول، ارزش‌ها و بنیادهای فکری دچار تردید شوند و با ایجاد علامت سؤال، آنان را نسبت به پیشینه تاریخی و فرهنگ اصیل ایرانی کشورشان به شک بیندازد.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری پیروی از فرامین و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری را نقطه مقابل این تهاجم دانست و افزود: تقویت اصل بصیرت در عصر کنونی ضروری‌ترین مسئله فرهنگی برای امت اسلام به‌ویژه جوانان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول