اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد:

3 مسافر گرفتار در برف نجات یافتند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: سه مسافر گرفتار در برف در محدوده بستان‌آباد نجات داده شدند که متاسفانه یکی از حادثه‌دیدگان بر اثر شدت سرما جان خود را از دست داد.

3 مسافر گرفتار در برف نجات یافتند

علی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد اظهار داشت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید که از روز شنبه به شدت آن افزوده شده است، راه‌های مواصلاتی این شهرستان با مرکز استان و شهرستان‌های همجوار در محورهای گردنه شیبلی به تبریز و بستان‌آباد به سراب مسدود شده بود که همین امر عبور و مرور وسایط نقلیه را متوقف کرد.

وی با اشاره به اسکان مسافران این محدود در اماکن تعبیه شده تصریح کرد: با هماهنگی‌های لازم و صورت گرفته با عوامل انتظامی شهرستان، هلال‌ احمر و عوامل راهداری منطقه، مسافرانی که قصد عبور و مرور در این مناطق و از جمله شهرستان بستان‌آباد را داشتند اما در کولاک و برف گرفتار شده بودند در مساجد و حسینیه‌های شهرستان اسکان موقت داده شدند تا پس از رفع موانع به راه خود ادامه دهند.

وی افزود: این بارش‌ها راه‌های ارتباطی و دسترسی 90 روستا با مراکز شهری را مسدود کرده بود که به همین منظور عوامل انتظامی شهرستان با همکاری هلال احمر سه مسافر از اهالی روستای هیکل‌آباد را که در برف و کولاک گرفتار شده بودند پس از ساعت‌ها تلاش نجات دادند.

نوروزی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان این امداد و نجات یکی از مصدومان حادثه بعد از انتقال به روستا به هویت زینب-خ بر اثر شدت سرما جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول