اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

مستند غار جفریز از سیمای کرمان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: به زودی از سیمای مرکز کرمان غار "جفریز" عنوان مستندی در سفر به اعماق کوه و نظری بر زیبایی‌های این اثر طبیعی است، پخش می‌شود.

مستند غار جفریز از سیمای کرمان پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، در مستند 30 دقیقه‌ای غار "جفریز"، سه تیم  غارنوردی با فاصله کمی از یکدیگر برای پیمودن غار به آن وارد می‌شوند و با سفر آنها بخش‌هایی از طبیعت و زیبایی‌های این غار به نمایش در می‌آید.

غار جفریز در 160 کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان و در سه  کیلومتری شرق روستای جفریز در شهرستان بافت‌ واقع و برای  نخستین بار در اواسط دهه 70 به طور کامل پیموده شده است.

این مستند به تهیه‌کنند‌گی محمدرضا‌ میرحبیبی‌، تصویربرداری و کارگردانی فرهنگ خاتمی، مراحل ‌پیش تولید آن از اردیبهشت ماه 90 آغاز شده و هم‌اکنون آماده پخش است.  

این مستند با کارشناسی محمد‌رضا قطبی‌، تدوین مسعود جورابی، گفتار متن‌ نادر گوهرسودی‌ تهیه شده و غارنوردان آن زنده یاد لیلا اسفندیاری، شراره غازی، ایمان عاشری‌، محمدرضا حسینی‌، محمد صادقی و شروین خاتمی است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول