اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

13 پروژه مشارکتی سال آینده اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با تصویب شورای شهر اردبیل، شهرداری سال آینده با جذب سرمایه‌گذاران 13 پروژه مشارکتی اجرا می‌کند.

13 پروژه مشارکتی سال آینده اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای شهر اردبیل که پیش از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: حدود پنج مورد از این پروژه‌ها به مرحله فراخوان و دعوت از سرمایه‌گذار رسیده و با اولویت‌بندی و انجام مطالعات اجرای پروژه روند اجرایی آنها به سرعت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سهم شهرداری در اجرای این پروژه‌ها با 25 تا 30 درصد آورده و مایملک 169 میلیارد تومان است که در بودجه سال آینده پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه‌ها سه سال است، گفت: امسال تنها 3 میلیارد تومان سهم شهرداری در حوزه اجرای پروژه‌های مشارکتی با حضور سرمایه‌گذاران تحقق یافته است.

بدری نمونه این پروژه‌های مشارکتی را گاراژ علیزاده، پل‌های عابر پیاده، پروژه مشارکتی تجاری ـ خدماتی آل عبای یک و دو، پمپ بنزین و گازوئیل و پروژه مشارکتی اتوبوسرانی به همراه لوله‌فروشان و طرح مشارکتی تفکیک زباله اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم یک سوم این پروژه‌ها در سال آینده شکل اجرایی  به خود گرفته و با مشارکت بخش خصوصی عملیات اجرای آنها انجام شود.

این مسئول در مورد بحث عمران شهری و راه‌اندازی کارخانه‌های آسفالت و اجاره کارخانه تولید پازل به مدت دو سال با اجاره سالانه 190 میلیون تومان نیز بیان داشت: ما در بودجه عمرانی هم اعتبار تجهیز و تعمیر، استهلاک قطعات کارخانه، خرید مصالح و قیر و تولید پیش‌ساخت‌های نیوجرسی را به همراه هزینه منابع انسانی در نظر گرفتیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: در صورت موافقت شورای شهر 13 میلیارد تومان برای خرید مصالح و قیر، 120 میلیون تومان برای پیش‌ساخت‌های نیو‌جرسی، 30 ملیون تومان برای کرایه ماشین آلات سنگین و کمپرسی از بخش خصوصی اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است معدن مصالحی نیز برای شهرداری اردبیل خریداری شود.

 

مشکل خیابان عطایی و باغ شریعت اردبیل حل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در ادامه سخنان خود حل مشکلات املاک خیابان عطایی اردبیل و ابلاغ آن از طریق استانداری و مسکن و شهرسازی را یادآور شد و اظهار داشت: بعد از توافق با مالکان در این منطقه و مشخص شدن سهم آنها قرار است به صورت تهاتری مبادله موافقت‌نامه انجام شود.

وی از حل مشکل باغ شریعت اردبیل نیز خبر داد و یادآور شد: با در نظر گرفتن 20 درصد سهم مالکان قرار است دادگستری استان مسایل حقوقی این باغ بزرگ را حل کرده تا ما بتوانیم در این باغ فضای مناسبی را برای شهروندان به صورت پارک و مناطق گردشگری ایجاد کنیم.

شهردار اردبیل  در پایان سخنان خود بار دیگر از کاندیدا‌هایی که با تبلیغات نامناسب و غیر‌قانونی خود چهره شهر را نا‌زیبا کرده‌اند به شدت انتقاد کرده و خواستار پاکسازی و رنگ‌آمیزی بسیاری از مناطق تا آغاز سال نو شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول