اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان خبر داد

اعطای مدرک تربیت معلم قرآن به جوانان بهبهانی‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان از برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن و اعطای مدرک این دوره به بهبهانی‌ها خبر داد.

اعطای مدرک تربیت معلم قرآن به جوانان بهبهانی‌

حجت‌الاسلام حمید برازش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دینی و فرهنگی جوانان این منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: در همین راستا تاکنون اقدام به برگزاری برنامه‌ها، دوره‌ها و کلاس‌های متعددی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با اشاره به برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در این منطقه ادامه داد: آزمون دوره تربیت معلم قرآن کریم روخوانی و روانخوانی ویژه برادران با حضور 20 نفر در این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اهداف برگزاری دوره مذکور خاطرنشان کرد: این دوره با هدف تربیت نیروی متخصص قرآنی برگزار شده و به افرادی که در این دوره شرکت کردند پس از پایان دوره و کسب حد نصاب نمره مدرک تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اعطا خواهد شد.

برازش در این خصوص اظهار کرد:  این دوره در 20 جلسه و با استفاده از اساتید بومی شهرستان در مؤسسه قرآنی مشکات برگزار شده است.

وی بیان کرد: قرأن و توجه به رهنمودهای آن در زندگی شخصی هر انسان بسیار تأثیرگذار و ویژه است.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان نباید اثرات قرآن بر سعادت دنیوی و اخروی زندگی‌مان را نادیده بگیریم زیرا در این صورت نمی‌توانیم راه درست را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: انسان نیازمند ارتباط مستقیم با آفریننده و هستی‌بخش خود است و این ارتباط اگر چه از طریق مناجات و رازگویی درونی و قلبی انجام می‌گیرد؛ اما دسترسی به کلمات خود خداوند، بسیار لذت‌بخش و اطمینان‌آور است.

برازش در پایان گفت: این ویژگی به طور کامل، تنها برای قرآن مجید باقی مانده و هیچ کتاب آسمانی دیگر، چنین جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول