اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 10 ماهه سال جاری صورت گرفت

آرشیو الکترونیکی یک میلیون و 600 هزار سند در ثبت احوال اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان گفت: یک میلیون و 600 هزار سند از کل اسناد مردمی در ثبت احوال اصفهان آرشیو الکترونیکی و به شبکه سراسری وارد شده است.

آرشیو الکترونیکی یک میلیون و 600 هزار سند در ثبت احوال اصفهان

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ثبت احوال اصفهان درصدد است تا تمام اسناد، مدارک و وقایع حیاتی مردم را به صورت الکترونیکی تبدیل می‌کند، اظهار داشت: آرشیو الکترونیکی اصفهان در حال تکمیل است و در این راستا 2 میلیون سند سه جلدی افراد زنده و متوفی و نیز تمامی افرادی که از ابتدای تأسیس ثبت احوال مراجعه کرده‌اند، آرشیو شده است.

وی با بیان اینکه اسناد متولدان در حال آرشیو الکترونیکی است، افزود: یک میلیون و 600 هزار سند تاکنون اسکن و وارد شبکه سراسری سازمان شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان تصریح کرد: آرشیو الکترونیکی اصفهان به شبکه سراسری کشور وارد شده است که در آینده دسترسی و ارائه خدمات را تسهیل‌تر و به صورت متمرکز از هر نقطه کشور قابل دسترسی است.

وی با اشاره به اینکه 26 خرداد سال جاری اقدام به تهیه این آرشیو الکترونیکی کرده‌ایم، ادامه داد: با دسترسی به این آرشیو الکترونیکی سهولت دسترسی به اسناد راحت‌تر صورت می‌گیرد.

غفرانی به تسهیل شناسایی هویت افراد و دسترسی آسان آن اشاره کرد و گفت: تمام رفتارهای بیومتریک و خدمات‌رسانی با دسترسی راحت‌تر فضای مجازی امکان‌پذیر می‌شود.

وی بیان داشت: درصدد هستیم این آرشیو تا پایان سال جاری به اتمام و از ابتدای سال آینده برای سایر شهرستان‌های استان اجرایی کنیم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان افزود: تسریع آرشیو الکترونیکی بایگانی در کشور به صورت یکسان در حال انجام است که به زودی می‌توان تمام خدمات را به بسیاری از ادارات به صورت آن‌لاین ارائه داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول