اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

اعطای مجوز به 40 فروشگاه برای توزیع کالا در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: برای توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید به 40 فروشگاه در زنجان مجوز داده شده است.

اعطای مجوز به 40 فروشگاه برای توزیع کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید کاوندی در جلسه کار گروه اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: مجمع امور صنفی اقدامات بسیاری را در زمینه تامین لوازم و مواد خوراکی مورد نیاز آخر سال مردم استان زنجان انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: فروشگاه‌هایی که در آخر سال دایر می شوند، کالاهای خود را با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان همچنین از برپایی نمایشگاه‌های بهاره به مناسبت سال نو خبر داد و این نمایشگاه در اواخر سال جاری در استان زنجان دایر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه برای عرضه مواد پروتئینی یادآور شد: این نمایشگاه در راستای تامین مواد خوراکی مورد نیاز مردم و تعدیل قیمت در بازار برگزار می‌شود.

کاوندی همچنین با اشاره به فعالیت بازرسان در ایام برپایی نمایشگاه‌ها و فروش فوق‌العاده در فصول مختلف سال خبر داد و گفت: اصولا بازرسی در مورد 17 قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 40 بازرس به صورت رسمی با مجمع امور صنفی استان زنجان همکاری داشته و به صورت مستمر تا ساعت 20 شب به بازرسی از واحدهای عرضه کننده و تولید کننده می‌پردازند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان همچنین از فعالیت 100 بازرس افتخاری خبر داد و گفت: در آینده نزدیک مجمع امور صنفی از 65 بازرس نیز از اتحادیه‌های مختلف دعوت به همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه با فعالیت بازرسان و نظارتی بازار تحت کنترل است، ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالایی در استان زنجان وجود ندارد.

همچنین در ادامه این جلسه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل بازار در اواخر سال یادآور شد: باید اقدامات به گونه‌ای باشد که مردم استان هیچ گونه نگرانی نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

سعید عباسی با اشاره به برخی از مصوبات جلسه قبل کار گروه اقتصادی استان زنجان یادآور شد: همه ارگان‌هایی که در این کار گروه عضو هستند باید همکاری‌های لازم را در زمینه تعدیل قیمت و تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان زنجان انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و مکرر تنظیم بازار در استان یادآور شد: برگزاری جلسات مکرر کمک شایانی به مطرح کردن مشکلات و حل آنها در کمترین زمان می‌کند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان اذعان داشت: دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو در کار گروه اقتصادی موظف هستند به صورت مرتب در جلسات این کار گروه شرکت و گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول