اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه آذربایجان‌شرقی:

امکانات ورزشی باید در اختیار کارگران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: امکانات مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران باید به صورت حقیقی در اختیار کارگران قرار گیرد.

امکانات ورزشی باید در اختیار کارگران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در جلسه هیئت امنای مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران تبریز با اشاره به ضرورت بهره‌مندی تمام کارگران و خانواده‌های آنان از امکانات مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران تبریز افزود: از تمام ظرفیت‌های این مجموعه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

وی، به طرح‌ها و برنامه‌های جدید اداره کل در راستای فراهم کردن امکانات ورزشی و تفریحی برای کارگران اشاره کرده و گفت: آغاز عملیات پروژه چند منظوره بانوان کارگران استان، تکمیل سالن ماساژور، سالن چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی در مجموعه شماره یک کارگران، رستوران و تالار تلاش و سالن برگزاری مراسم از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی ویژه کارگران، همسران و فرزندان این تلاشگران از برنامه هایی است که شاهد بهره‌برداری آن برای برخورداری کارگران عزیز خواهیم بود.

فاتح با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی این مجموعه‌ها هماهنگ با تقویم ورزشی کشوری تنظیم شده است، تصریح کرد: برنامه‌های ما برای حضور قهرمانان ورزشی کارگری در میادین کشوری و بین‌المللی هماهنگ با تقویم ورزشی و استانداردهای کشوری است و ما بر این اساس مصمم هستیم در تمام رشته‌ها در مسابقات قهرمانی داخلی و بین‌المللی شرکت کنیم و منتخبان جامعه ورزش استان در تمام رشته‌ها آمادگی حضور در مسابقات را دارند و ما نیز از حضور آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول