اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی آذربایجان غربی:

مجتمع نمونه بانوان فرشباف در ارومیه تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی آذربایجان غربی گفت: مجتمع نمونه بانوان فرشباف در ارومیه با هدف اشتغالزایی راه‌اندازی خواهد شد.

مجتمع نمونه بانوان فرشباف در ارومیه تاسیس می‌شود

مرضیه بنفشه‌افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی برای بانوان هنرمند درصدد هستیم نسبت به راه‌اندازی یک واحد مجتمع نمونه بانوان فرشباف در مرکز استان اهتمام کنیم‌ لذا برای عملی شدن این موضوع انتظار می‌رود مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم و نزدیک با متولیان اتحادیه داشته باشند.

وی تصریح کرد: چنانچه سایر مسئولان برای عملی کردن این موضوع همکاری لازم با اتحادیه داشته باشند پیش‌بینی می‌شود شرایط و امکانات لازم برای فعالیت اقتصادی 100 نفر بانو فراهم شود تا در محیطی مناسب نسبت به ارائه هنر خود مبادرت کرده و فرصت ارتزاق برای خود و خانواده‌هایشان فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنانچه این مجتمع طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده راه‌اندازی شود فرش‌هایی به مراتب با کیفیت بهتر، رنگ‌بندی زیباتر و اصولی‌تر بافته خواهد شد زیرا ناظران در این مجتمع بر فرآیند بافت و فعالیت بافندگان به طور مستمر نظارت خواهند کرد.

وی یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های این مجتمع قالیبافی فراهم شدن شرایط بهداشتی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محیط کار ایده‌آل و مناسب رعایت موازین بهداشتی است به طوری که بانوان طبق زمان‌بندی مشخصی در محیط مناسب برای فعالیت حاضر می‌شوند همچنین در مکان مذکور همه امکانات مورد نیاز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه فرش دستباف روستایی آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع فراهم کردن یک سالن است لذا در این ارتباط رایزنی‌هایی با دستگاه‌های اجرایی داشته‌ایم که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول