اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 22 اسفند صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف اصفهان گفت: جشنواره فروش فرش دست‌باف در بیش از 20 استان در سراسر کشور با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه آغاز به کار کرده است.

برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف در اصفهان

سعید عصاچی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جشنواره فروش فرش دستباف بیان داشت: این جشنواره از تاریخ 22 بهمن آغاز شده و تا 22 اسفند ادامه داشته و امکان دارد به دلیل استقبال مردم این مدت تا آخر این ماه تمدید شود.

وی در زمینه این جشنواره سخن گفت و ادامه داد: این جشنواره دومین جشنواره فروش فرش دستباف است که در بیش از 20 استان در سراسر کشور با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه آغاز شده است.

رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف اصفهان تصریح کرد: تعدادی از فروشگاه‌های فرش دست‌باف برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام به عمل آوردند که با توجه به بررسی‌های به عمل آمده واحدهایی که در زمینه این خوشنام بوده‌اند، توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

وی از چگونگی این جشنواره سخن گفت و افزود: یکی از نشانه‌های جشنواره فروش فرش دست‌باف اصفهان و مشارکت کنندگان آن نصب پلاکارد و بنر بر درب فروشگاه‌ها است.

عصاچی با اشاره به دلیل برپایی جشنواره فروش فرش دستباف اظهار داشت: این اقدام بهانه‌ای است برای آشتی مردم با فرش دست‌باف که البته یک سری نظارت‌هایی بر فروش دست‌باف به عمل آمده و برای خریداران نیز تضمینی باشد.

وی گفت: مطابق این جشنواره قیمت فرش‌های دست‌باف باید مشخص بوده و مشخصات آن نیز بر پشت فرش حک شده و در زمینه مشخصات فرش نیز توضیحاتی از طرف فروشنده ارائه شود.

رئیس اتحادیه بافندگان فرش دستباف اصفهان ادامه داد: در صورتی که فرش استرداد شده معیوب بوده و به مدت 72 ساعت پس از خرید تغییر حالت نداده باشد اگر مورد تشخیص هیئت استرداد کالا قرار گرفته باشد امکان تعویض فرش وجود دارد.

وی افزود: اگر همشهریان در زمینه فروش فرش تخلفی مشاهده کردند با ستاد بازرسی استان به شماره تلفن 2209123 و 2209124 تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

عصاچی با اشاره به تعداد نمایشگاه‌های منتخب در زمینه جشنواره فروش فرش ماشینی اصفهان اظهار داشت: حدود 70 واحد منتخب استان اصفهان در این جشنواره حضور دارند.

وی از مشخصات نمایشگاه‌های فروش فرش دست‌باف برای این جشنواره سخن گفت و بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای مراجعه به مرکز فروش فرش دست‌باف به سایت مرکز ملی فرش ایران به آدرس اینترنتی www.incc.ir مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه بافندگان فرش دست‌باف اصفهان با اشاره به قیمت فرش دستباف در مدت برپایی جشنواره تصریح کرد: فروش فرش دستباف به صورت نقد انجام شده و با تخفیف پنج درصدی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول