اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال غرب آسیا

امید ذوب‌آهن به اصفهان است

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ذوب‌آهن نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی را با شکست پشت سر گذاشت تا بازی دوم تعیین کننده باشد.

امید ذوب‌آهن به اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار نخست تیم‌های مهرام و ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال غرب آسیا برگزار شده و با برتری تیم تهرانی به پایان رسید.

تیم ذوب‌آهن که با شکست تیم المتحد لبنان به این مرحله راه یافته بود، در برابر تیم مهرام هم‌چون دیدارهای رفت و برگشت لیگ برتر بسکتبال مغلوب شد.

ذوبی‌ها که برای این بازی رشاد اندرسون را نیز در اختیار داشتند، در پایان راند نخست ماراتن بسکتبال ایرانی‌ها با نتیجه 100 بر 86 شکست را پذیرا شدند.

دیدار دوم این دو تیم دوشنبه هفته آینده 22 اسفند در اصفهان برگزار می‌شود و تیم ذوب‌آهن برای اینکه کار را به بازی سوم بکشاند، چاره‌ای به جز برد برابر این تیم ندارد.

بازی‌های پلی‌آف بسکتبال غرب آسیا به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود و در صورتی که مهرام در بازی آینده نیز پیروز میدان لقب گیرد، نیازی به بازی سوم نیست.

به گزارش فارس، در دو دوره گذشته مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، تیم مهرام مانع از صعود ذوبی‌ها به مرحله نهایی شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول