اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی خواستار شد

توجه دستگاه‌های ذیربط به کاهش ترافیک ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط باید نسبت به کاهش میزان ترافیک موجود در این شهر بیشتر توجه کنند.

توجه دستگاه‌های ذیربط به کاهش ترافیک ارومیه

 منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با روند فعلی افزایش ترافیک در ارومیه به ویژه خیابان‌های اصلی این شهر پیش‌بینی می‌شود معضل ترافیک روزبه‌روز دامن‌گیر این شهر شود.

وی با تأکید بر حل این مشکلات، تصریح کرد: با روند فعلی اگر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام نگیرد در سال 91 و 92 در خیابان امام هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند، حرکت کند.

این مسئول افزود: برای کاهش ترافیک، طرح‌هایی در حال اجرا است که باید در این زمینه اقدامات هر چه سریعتر انجام گیرد.

ملازاده با بیان اینکه در این زمینه نیاز به اعتبارات لازم است، گفت: توجه به موضوع ترافیک و بهبود زیرساخت‌های لازم در این زمینه نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه برای این بخش است.

وی با بیان اینکه در این زمینه پروژه‌هایی تعریف شده است، اظهار داشت: با پیگیری این مشکلات از نهادهای ذیربط بحث اعتبارات مطرح می‌شود.

این مسئول با تأکید بر توجه بیشتر نسبت به ایجاد سرعت گاه‌ها، خط‌کشی عابر پیاده و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، افزود: باید زیرساخت‌های لازم در زمینه کاهش میزان ترافیک بهبود یابد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول